Godmorgon

Måndag morgon och back in business ;o) ska snart ute på min morgon runda måste bara vakna till lite . Jag och mina ben måste bli polare igen ute hahah ja dom är trötta dock ska jag se om Daniel har tid för lite massage för annars kommer dom inte palla direkt vekcan *rodnar* nä visst pallar dom men med idrotts massage brukar dom bli så mycket frächare .

Sov djupt inatt vilket känns helt kanon för bra sömn behöver man verkligen . Nä nu måste jag ut på min morgon runda så vi ses senare folks . Kom igen på med löparskorna och följ med ut !!!! Det brukar kännas helt underbart att vara ute ;o)
bjuder på en bild där jag var rund och go 67 pannor med min vän Johan Ederer ser ni skillnaden i ansiktet *lol*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0