Godmorgn godmorgon

Halloj inatt sov jag rätt bra måste jag erkänna dock grannens dotter hade fest och killarna var rätt högljuda ute i deras trädgård fram till kl 3,30 am :o/ lite surt men jag lyckades somna om . David Somnade igår innan kl 21,00 han var total slut efter en lång arbetsdag . Jag lade Neo och mig själv kl 21,00 och jag kollade på en film i sängen och somnade typ vid 23,00 hahah. Såg filmen Made of honor och den var bra romantisk.

Ska strax ut med grannen igen på en skön morgon promenad och vädret verkar vara kanoners. Så tyst det är i huset när alla sover :o) rätt mysigt saknas bara en varm kopp te och en toast *asg*

Till Anonym gällende videos utan musik det är så att min kamera när vi spelar in film så av någon andledning hör man inget ljud och därför valde vi att ha musik istället ;o) vi kommer längre fram köpa en bättre kamera . Men vi stönar på bra under våra pass :o)

Härligt att så många svarade och jag på rygg bilden jobbade bara med att få ut latsen bättre inget annat annars vet jag att det ska svankas :o)

Till alla mina lärare lämnar jag er nu med en hjärta

Cardio here i come ........puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0