God morgon

Vilken under bar morgon det är  idag . Fatta ajg ska mysa med mamma ikväll gud så jag längtar!!!
Imorse var vikten 55,4 vilket är helt ok med tanke på att vi htar det relativ lugnt. Nu veckan som kommer blir det en återhämting stabilisering vecka . Coachen min ska på semester och njuta att vara utomlands :o) Jag är faktiskt avis för jag skulle också vilja komma iväg.

Mina vännina Kattis nådde sitt mål idag trotts mensvärk och trötta ben var hon på morgon promenad !! Kan ni fatta det !!! Jag var imponerad mer än någonsin. GRATTIS min vän du klarade ditt mål och nu kan du njuta av dina 4 veckor ledig.

Kattis överraskade mig här med en solros blomma
Bilden är lånad från nätet hihi

Och en present kort på gina tricot ..... Var lite kämpigt att hålla tebax tårarna  för jag visste ingenting och hade inte förväntat mig det. För mig är det bara naturligt att hjälpa en kompis . Hon skrev så fina ord till mig att det känns helt otroligt. Hon skrev bland annat Tack vanessa för att du har hjälpt mig få tillbaka mitt liv . visst är det tungt !!! WOW

Nu ska jag iväg och träna armar och sedan hinna laga lunch packa resten och dra iväg till flygplatsen . Oj oj oj mamma here i come ! Hons ka ta mig på en shopping runda . Skönt att få vara barnet *asg* och få känna som om det vore julafton hihih

Tack till allal som följer min blogg ! Ni ska veta att det motiverar mig när det är som tuffast visa dagar... Love you all
bamse kram
Vanni

Kommentarer
Postat av: Påla

Du är såå värd det där presentkortet, för du är en sann vän som stöttar i alla väder och ger av dig själv <3

2008-07-03 @ 10:32:14
Postat av: Teszla från aff

Hej Vanessa



Ha en trevlig stund hos din mamma...

Å du verkar vara en riktig kanonvän och värd varenda blomma :)



Sol från Tess

2008-07-03 @ 13:04:47
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0