Gjort massor av skoj

Idag har vi städat på morgonen . Jag har också posering tränat så det går framåt måste jag säga . Formen såg kanon ut imorse för jag har inte sett mig själv så tidigare . Att vara låg och trött är inte det roligaste. Men mer mat nästa vecka så jag ska hålla käften *asg*I mina mat drömmar får jag pizza men det lär absolut inte hända hahahah

Vi har lagom handlat kan man säga idag vilket känns riktig skönt. Håller på packa det sista för grabbarna för Martin packar så det räcker för typ 4 dagar inte 14 ;o) Men han ä söt .

Vi har varit på photo utställning i skogås min vännina kattis har fått chansen att visa hennes foton vilken är riktig grymt . Hon kommer ställa ut i italien och New York !!!! HOLY SHIZZLES

Hjälpte min Darling med lite axlar idag jag själv var beyond help mohahahha eller nä jag kände mig som Ådi *asg* Vi var på Ica Maxi och köpte mat så vi klarar oss veckan ut inte så mycket att tänka på vi är bara två Personer och min bror . Jonas Lundberg kommer troligtvis på måndag så han kommer sova hos oss då lär vi grilla lite ;o) Vädret är helt kanon .

Jag jobbar på min posering och det är svårt som fan . När jag har bestämt färger och sånt till bikinis så kommer jag beställa skor . Men först skam till mig måste jag betala licensen *gömmer mig* detta måste göras omgående ju skam vanni fy på mig .

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej

Skönt att ni haft en bra dag...

Åhh, vad spännande med bikinin...Du måste visa när du bestämt dig!



Ha en härlig kväll..

2008-07-19 @ 19:02:48
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0