Flex gym farsta

Dagens arm pass körde på flex gym i farsta . Gymet var otroligt fint dom kommer få in en powerrack och tyngre hantlar. Kanon för min darling . Körde stående curls med 17,5 kg hantlar !!! drop till 10 och pumpa in blog i biceps . Sandra körde ben och axlar duktig tjej som kommer stå stolt brevid mig och många fler på scen i december . Körde z stången också  tungt idag . Svetten rann på mig helt otroligt skönt . Körde en annan sittande biceps övning i cable helvetes pump.

Jag är stolt att hjag gjorde 16 dips helt själv och jag kunde ha fått några till men jag är lite försiktig när jag kör dips . Trippel drop i cable push down sikken kontakt jag fick . Nytt gym så man är inte helt rutinerad av vad man ska köra men otroligt rent och fräsch anläggning.

Träffade zandras man samt underbaraste dotter . Gud så skoj att se en glad flicka som gillar muskler *asg*

Min Darling körde på otroligt bra han blir bättre och bättre tycker jag *bara min * hihihi

Me and Zandra

Nu folks är det att vila i min säng för idag är jag TRÖTT

Kommentarer
Postat av: Zandra

Skit kul att träffas.Både du och mannen var både roliga och snälla snart kan vi köra ett hardcore pass ihopp alla fyra....Sov gott!

2008-07-17 @ 23:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0