Coachen är hemma igen

Ja nu är vanni glad för att solen skiner , familjen mår toppen och coachen är hemma igen . Idag kl 16 är poserings träning samt form check och jag är ingen barbar pappa längre*asg* ;o) Vikten var samma som förra lördag 54,6 imorse och jag fick semester från cardio !!! WOW dock jag jag lukta en tuffare vecka på gång hahahahah

Igår kväll somnade jag och min darling till en film vi var båda helt slut . Jag var så arg och på dåligt humör igår för att 1. Bussarna strejkar igen 2. min man kom hem kl 21,30 från jobbet!!!! och 3. vi fick inte träna pga att det var sent. Vi kunde ha åkt till Solna och tränat men med 3 barn så sent det går bara inte. Så lite trevlig cnack med coach och vi gjorde snabba ändringar.

Igår var nog det värsta dagen jag har fått mens och gissa om suget på godis, bullar och inte minst mackor med te *gråter* kom starkare än någonsin. Dock vet jag att skulle jag ha ätit det skulle jag mått riktig dåligt idag och magen skulle blivit katastrof!!! Men idag får jag njuta av jordgubbar så det är ändå lyx !

Inatt sov jag sådär men jag känner mig ändå utvilad vilket är det viktigaste. Jag ska snart göra mig iordning se till att barnen plockar undan sina saker och sedan blir det att dra iväg och stor handla. Här äts det mycket mat specielt nu när det är sommar lov .  Vi har bestämt att i augusti vi ska ner och överaska morsan på hennes födelsedag :o) det kommer bli kul. Mina barn saknar henne jätte mycket. Då kan ni räkna med att det blir shopping hihihihihih
Jag är nog en shopaholic just nu får nog lugna ner mig.

Är ni sugna på glass nu under sommaren så kan jag tipsa er att göra isglass hemma med funlight

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå godis

2008-07-12 @ 09:56:56
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilken smak tycker du är godast?! *L* Jag håller på å provar mig fram... Testade till å med Pepsi Max (avslagen) för ett tag sedan för att jag saknar igloo-glassen å tycker att den påminner om den... :P

2008-07-12 @ 10:22:22
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0