2 hela veckor barnlediga

Helt otroligt  vi har nog alldrig varit barnlediga så länge . Det brukar vara max några dagar . Vad ska vi göra under dessa två veckor? Oj jag som är rätt mycket av en höns morsa :o) Ja då gäller det att VILA och bara VARA heheh. Ta hand om min mand det ska bli mysigt. Kan inte direkt dra på restaurang men vi får hitta på roliga saker änå .

Som tur är kommer alla barn vara på samma plats det är 2 timmar från stockholm så skulle lilla grabben få förmycket hemlängtan så är det bara att hämta honom. Men så mycket som han har tjatat att han vill åka så lär jag bli förvånad om vi ska hämta honom.

Ja då lär man ha massa timmar över .....David pratade om att kanske dra till göteborg men det får vi se. Kanske danmark ? är inte så pigg att dra på diet det är jobbigt just nu att bli suktad eller hur man säger det. 336 timmar blir det väll va hahahah

Nu ska jag ladda inför dagens ryggpass .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0