Omställningen är tufft

Min kropp har det tufft just ju . Vågen visar redan 58 kg  och jag ser ut som en mini köttbulle och det är en vecka sedan jag tävlade . Svårt att gå ner i vikt  men hur lätt som heslt att gå upp . Jag försöker hålla igen men nu i helgen var det en del mys med barnen och min man och idag har kroppen ont . Skla hålla bra kost till veckan och hoppas på att all överflöd vätska kommer släppa.
Jag och Lina vid invägning :o) tjejerna från Styrkadirekt


Jag kan säga att man bör ta det jävligt lugnt med maten efter en tävling dock kan det vara svårt första gången :o) Jag hhar tränat en del förra veckan och börjat min första kreatin kur :o) så skoj det ska bli och se hur jag reagerar och jag har träningsvärk precis överallt!!!! och grymt mycket.
Jag och Branch Waren


Träningen känns riktig kul just nu och det går som det ska så om någon vecka eller två när kroppen har hittat en bra balans igen kommer det kännas ännu bättre . Imorse har jag lagat matlådor för veckan för mig och David samt lunch till barnen . Vi var iväg och köpte två filmer också på Eko i Länna. Det mesta vatten håller jag i benen känns det som , mega tröck i benen och fötterna !!!!!!gahhhhhh
En laddad Calle :o)

På fitness festivalen förra helgen träffade jag på flex Lewis flera gånger då vi bode på samma hotel. Trött var han men otroligt trevlig. En kille som gillar att träna tungt och det gillar jag med :o)

Igår körde jag rygg och jag är nästan tebax på min gamla styrka så jag är grymt nöjd so far

Så här smal i ansiktet är jag verkligen inte längre hahahahahah .
Peace

Kommentarer
Postat av: Lo Wol

Vätska brukar släppa inom 1 par uger, vhet det är jobbig innan men det kommer...hvis du ikke vrålsvullar d.v.s då lär du även lagra in en massa fett förutom vätskan;) Gäller nästan att ha 2 garderober:)

Tycker du är superfin deffad som odeffad.....

önskar en bra start på ugen/

Vänligen

Lo Wol

2008-12-15 @ 05:01:27
URL: http://losansinferno.blogg.se/
Postat av: Mackan

Hej Vanessa...

Hittade hit av en slump. Ville säga va trevlig sida du har. Och önska dig välgång i livet.

God Jul

Mackan

2008-12-15 @ 09:52:31
URL: http://luxetveritas.blogg.se/
Postat av: Vanessa Frykman

Lo wol

Tack så mycket :o) jo jag märker att man ska ha två garderober för vid tävlingsform är man sjukt liten .

kram

2008-12-15 @ 13:22:25
Postat av: Vanessa Frykman

Tja Mackan

Tack så jätte mycket :o) jod jul till dig med

2008-12-15 @ 13:22:56
Postat av: Lina

Försök äta bra mat och inte svulla i godsaker, samt dricka mycket vatten så blir det bättre ska du se. Sysselsätt dig med annat så du inte bara tänker på att tugga på något HELA tiden... Jag vet att det är skitsvårt, men det blir lättare och lättare =) Du fixar det här vännen! Mot nya mål, team-mate ;o)

Ha en bra dag!

Kram!

2008-12-15 @ 13:28:38
URL: http://linajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0