Ny vecka nya tag

Ja då var dety redan måndag och dessutom redan den 15 dec !!! Tiden går för fort nu herregud man hinner knappt med . Nästa vecka är det redan jul och vi ska bila ner till Danmark . Shit det är helt enkelt att göra things to do lista så man inte glömmer något .

Idag är det träning men innan dess är det boka möten , fakturera och marknadsföra då vinterna är här och vi har högsäsong under sommaren . Så för våran del får det snöa jätte mycket för då ghar vi mycket jobb :o) och det gillar vi verkligen .Idag återvänder jah till vanliga matrutiner då helgen är över . Så mera god mat och gottigott nästa helg . Måste låta kroppen hitta sin egen balans skulle jag bara fortsätta att vrål äta skulle jag lätt hamna på samma vikt som innan diet *asg*

Jag har unnat mig lite trio plex cookies och lite nötter och frukt under förra veckan . I lördags gjorde jag protein rika våfflor och en och en halv paket lätt glass slank ner utan några som heslt problem . Gissa om det var länge sedan man njöt av glass så pass mycket!!! Jösses det var som himmelriket för mina smaklökar .


Idag blir der ris kyckling och grönsaker till lunch ,med soja sås och det är så himla gott. . I love it !!!!
Min mor tog en bild där man såg hur bra mina ben var på tävlingsdagen :o) jag var nöjd själv .


Jag och min baby


Så nu börjar det på alvar min offseason träning och jag ser fram emot en grym tränings år för min del under 2009 .
Jag kommer skriva vilka kostillskot jag kör senare idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0