Long time no see

Hallå Hallå
God Jul mina læsare !!!!
Jag sitter just nu i min mors køk och har gett mig sjælv en liten pause från matlagning. Min mor dessutom æger i køket så jag står typ bara i vægen . Jag har inte skrivit på några dagar dock har jag trænat på som vanligt och skøt maten :o) Att vara så diciplinerad under offseason då man ska bygga ær lite mer av en utmaning æn jag trodde, dock tycker jag att jag lyckas bættre och bættre før varje vecka .


Såg nu också att Body tidningen ær ute i butik och jag måste erkænna att det kænns riktig konstigt att se sig sjælv på omslaget. Igår kom vi ner till min mor kl halv tre på natten och jag på væg ner han tænka lite om året som har gått. Alltså jag har lyckats att få min drøm uppfyllt att næmligen stå på en bodyfitness scen . Jag gjorde mitt bæsta och jag kom 2a :o) jag lærde mig massor på vægen som tex hur jag och min man funkar otroligt bra ihop och ær en oslagbar team . Vår band ær nu så mycket starkare och kærleken ær underbar. Jag har lært mig mer om mig sjælv hur jag ær som person att jag faktiskt kan få mina drømmar till verklighet. Jag har blivit helt enklare en starkare kvinna.


Nu har några kallat mig før super morsan men jag anser mig vara en vanlig mor som har drømmar och tænker uppnå dom æven med barn . Att jag har barn gør ju resan så mycket roligare !!! Alla jag ælskar som mest delar min resa och vi hjælps åt . Som tex min dotter sopm ær snart 13 hjælpte till med Neo på morgonen før hon ville ju ha en ny dyr mobil så man gjorde en deal. Hon var riktig nøjd och jag fik lite mer hjælp. Min man tog øver kørande till och från skolan då jag jobbade eller kørde cardio . Nu ær det næmligen så att vi har ju jobbat upp vårt føretag så att jag kan under kortare perioder vara lite mer flexibel . Men jag hade inte kunnat få denna underbara resultat utan mina familjs backup . Jag ær envis nog men stød behøver man . Så ni alla kan oavsett jobb bara viljan finns dær tillrækligt nog och du planerar i detalj .

En annan sak jag vill ta upp och det ær att jag ofta får kommentarer att jag bør lær mig stava rætt och ja det jobbar jag på men ni ska veta att svenska ær min 4e språk som jag dessutom ær sjælv lærd, så jag ær ingen direkt mæstare ok .

Jag såg att gymgrossisten lade med mig i deras reklam utskick :o) det var skoj då en kille på gymet sade det till mig . Kænns skoj att ha lyckats detta år och det ær tack vare min man David , P-A , och Petra :o) Grym team alla 4 och resan fortsætter nu i vår med David .


Jag avslutar nu men återkommer imorgon med lite nyare bilder på den nya jag :o) offseason Vanessa som lever ett vanlig liv men fortfarande har mål i sikte.

Nu ær det myspys och ett glas røtt :o)
god jul alla

Kommentarer
Postat av: tess

Hej Vanni.

Jag har ju följt dig till och från (från aff)

GRATTIS tjejen till vinsten på tävlingen för det måste ju ha varit en vinst för dig att se sig själv på andra plats!!? :)

Härlig familj du har bakom dig, styrka till din man som backar upp dig och är ett enormt stöd.

Jag tycker du är stark som tog dig hela vägen i mål i den dröm du hade, öskar att jag är hälften så disiplinerad som du har varit under dessa månader.



Jag kommer att fortsätta att följa dig. Tycker du är super.



Grattis igen och glöm inte att du är värdefull :)



Kram

2008-12-25 @ 21:07:41
URL: http://theresewihlner.blogg.se/
Postat av: Inte konstigt...

Att det kändes konstigt att se dig själv på omslaget kanske beror på att du röstade på dig själv så många gånger och därav vann! ;-)

2008-12-28 @ 18:50:20
Postat av: David Frykman

Hon röstade inte på sig själv, däremotröstade jag ganska mycket :) Biggest fan! Peace

2008-12-28 @ 23:14:27
Postat av: Inte konstigt...

Ber om ursäkt! Då var det bara ett dåligt rykte som spridits att Vanessa hade röstat 300ggr på sig själv. Förstår definitivt varför du David röstat på din fru, all respekt!

2008-12-29 @ 14:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0