It's a grey Monday morning

But though a happy one :o) oj så skönt att ha sovit många timmar i sträck , 4 timmar utan avbrot gör så mycket . Tänk att vid det är läget är det rena lyx att få sova så måga timmar . Iförsig det är inget man ska klaga över för att som små barns förälder är 4 timmar utan avbrot lyx också . Tänk er dom som har kolk barn fyfan det är plågeri och mental träning på högnivå. Jag har haft tur att mina barn har sovit rätt bra på nätterna som bebisar .

Sitter nu med Neo i köket och myser jag har redan ätit min frukost och han sitter och pratar om jul och alla paket han vill öppna. Neo älskar paket !!! Martin och Jessica har redan åkt till skolan och glada såg dom ut .

Sitter med min chai te med lite mjök i och njuter för den är så god . Inte långt kvar ju och min mage börjar känna av nervösiteten. Men men jag har ju världens bästa coach och han har tänkt ut allt. Ska bara packa alla mina vitaminer för alla måltider i små påsar så att allt är lättare under tävligs helgen . Idag måste jag köpa mer vitaminer också så att allt är på plats .

Nä dax att dra iväg see y'all later folks

Kommentarer
Postat av: Linda Byström

Hej gumman.. Håll ut nu, inte långt kvar. Du kommer va så stolt på söndag. Kram

2008-12-01 @ 17:16:43
URL: http://metrobloggen.se/lindafitness
Postat av: Danka

Det kommer att gå som en dans! Lycka till om vi inte ses innan tävling!

2008-12-01 @ 18:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0