Invägning klar

Ja folks då har man varit på invägning , man betalade tävlings avgiften 350 kr och sedan kollade dom min längd och jag är fortfarande lika kort 160 cm hahahha. Har inte växt på flera år så lika bra att vara lika kort lvet ut eler hur :o)

Jag tog av mig kläderna gick in och ut igen kollade inte in konkuransen för jag tycker inte att det är någon ide att göra det . Det är trotts allt inte ikväll eller imorgon jag ska tävla det är ju på söndag och då kommer jag vara klar och i mitt livs form .
Fyfan va glad jag är , min resa lutar sig mot sitt slut och jag är ensam kvar nu på hotel rummet och kollar in idol !! David är med Peter och Camilla på mc donalds och det är skönt att han har någon att umgås med då coacherna r på middag med swedish fitness gänget . Jag är så sugen på mat men får inte äta mer tills imorgon bitti då jag har ätit mina matlådor för idag .

Gud vad jag saknar mina barn !!!!! jag älskar er otroligt mycket bara så ni vet . Jag har ingen mottagning på mi mobil men David har det . Imorgon ska jag ringa tele2 och fråga vad det är som händer för at jag kan ringa men ingen kan nå mig !!!!

Ja nu ska jag ligga i sängen och fortsätta att vila mig i form :o) hörs lajter again people
love y'all

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vi har de jätte bra :)

Vi har precis bakat lusse bullar, tyvärr till skolan.

Men ska göra en ny deg imorrn kväll.

Imorrn ska vi på kalas, åh sen ska Jessika följa med på Middag till Farmor å farfar.

På sönd ska vi på jul markanad på Grönan.



Pöss

2008-12-05 @ 21:43:07
Postat av: Jessika Persika

Hej!!



Saknar dig oxå.

Vem vann som kille?

Hoppas du vinner , mamma.

Skit kul att du vann de där...



Lycka till!!



Puss&Kram

2008-12-05 @ 21:45:43
Postat av: Kattis

Ååååååååååå min lilla Vanessa!!!

Jag tänker på dig hela tiden och jag är så stolt över dig att du har tagit dig i mål samtidigt som du har dragit runt på mig.

Love you hony!!!

2008-12-05 @ 22:00:18
Postat av: Danka

Hej tjejen!



GUUUUUUD vad spännande!!! Jag hade varit hur nervös som helst..... nästan så att jag kissat på mig! Lycka till nu på söndat. Jag håller alla mina tummar :0)



Du är en riktig fighter!



JÄTTESTORA & VARMA LYCKOKRAMAR!!!!!!!!!!!

2008-12-05 @ 22:05:31
Postat av: Sophie

Åhhhh herregud vad spännande! Önskar jag var där! :D Kör hårt nu o lycka till på söndag! KRAM

2008-12-05 @ 23:50:31
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0