Home sweet home

Oj så härligt att vara hemma igen och få sova i sin egen säng !!!
Min vistelse i Danmark var mycket lärorikt på många sätt . Har haft små tufft med mig själv att hitta min balans efter tävling men är på god väg . I danmark allt mamma lagade vat fettigt värre och jag hade lovat henne att julen så skulle Vanni slappna av . Men saken är att har man ätit bra mat länge så är det svårt att njuta av all mat men choklad var något mina smaklökar gillade.

Jag och David Bakade vår egen Pizza eller jag bakade barnen då jag ville inte ha  och David sin egen :o) vi Spelade in allt då det var skoj faktiskt . Jag åt två slices hemma det som blev över och det var rätt gott. Min mors pizza från pizzerian är så mkt godare .än den jvi brukar äta här i sverige , det är nog att det mesta kommer direkt från italien . En sak jag lade märke till mer än vanligt hur mkt snabb mat  ställen det finns i danmark och hur nära varandra dom är så priserna är låga  dessutom . Som på Amagerbrogade fanns det två stycken pizzerior  mitt emot varandra , sedan 50 mter bort kommer en that hak friterad takeaway och yttligare 30-50 meter kommer 7 eleven med mkt mat samt kyckling hak mittemot och då börjar festen här people , på ung 200 meter finns det 1 stor ställe från kentucky friend chicken , 4 pizzerior , mcdonalds och jensend biff house , sushi hak , yttligare en thai hak . 7-8 kiosk , 2 bagerier 3 cafe now we are talking food right here *asg*
Hur orkar dom för att det fortsätter ju det är fullt med mat överallt. Det värsta är nog alla goda bagerier som jag som ung brukade kunna äta hur mkt som heslt och inte gå upp ett skit och nu skulle det attakera mina lår brutalt !!!! Nä men vad man förändras eller hur !

njutning för min älskade man


Otroligt mycket sånt här fanns överallt


Stora bullar med med mycket socker !!! Min lille socker råttor gav bullarna 5 + :o) Mormor köpte varsin till dom och det var ju trotts allt lördag .

Nä nu ska jag nanna lämnar er med en bild på runda jag

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej !

Ser att ni haft de bra, va skönt.

Ja,allt med socker är underbart, det är väl därför man är så rund :)

Är väldigt glad att ni är hemmma nu ialf.

Finns en här hemma som saknat Jessika otroligt mycket.

Ha en riktigt trevligt Nyår nu...

2008-12-29 @ 13:36:41
Postat av: EvaEmma

Hej Vanessa!



Delta gärna med en (eller flera) bilder i vår Kalendertävling.



Regler och övrig info finns på



http://bloggar.vulkanmedia.se/kalender2009/2008/



Vänlig Hälsning EvaEmma Andersson, Vulkan

Postat av: sannapanna

hejhej, kollade runt på massa bloggar :) tyckte jag kände igen dig, kom jag på att du vann omslagstävlingen i tidningen body, stort grattis, det är du värd :) tok snygg kropp

2008-12-29 @ 22:13:02
URL: http://sannaluundbergh.blogg.se/
Postat av: Big G

Hej!



Vad kostar det att sy upp bikin alt baddräkt?



//G

2008-12-30 @ 16:42:35
Postat av: Helene

GOTT NYTT tjejen!

Kram!

Postat av: Tess

Gott nytt år från oss i Täby! Önskar er ett förgyllt 2009! kram

2008-12-31 @ 09:22:52
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: anniebunny

Ville önska er ett Gott Nytt År! :)

2008-12-31 @ 12:34:57
Postat av: Magnus

Gott nytt år. Hoppas du får ett bra år =)

2008-12-31 @ 14:13:14
URL: http://www.metrobloggen.se/magnusskog
Postat av: stefan

tränade du på ökk i örebro idag? annars var det sjukt likt. är ni här för tävling eller bara nyårsfirande?

2008-12-31 @ 17:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0