Godmorgon godmorgon

Hallå
Först vill jag börja med att säga att JAG ÄR FRISK jösses va skönt det känns och inatt sov jag hela natten lång . Jag tror jag fik ung 8 timmars sömn och kan ni fatta vilken lyx det är för min kropp !!!! Helt undert kändes det att vakna och var utvilad . Min frukost idag mina vänner var torsk :o( ingen gröt för en sådan söt liten flicka som jag . Men eftersom jag hade varit sjuk och ätit spenat med massa salt så har jag mer vatten än tänkt men men jag har ju en grym coach :o)

Ikväll blir det armar och det ska bli spännade att se hur mkt energi jag har då det är torsk jag kommer leva på idag till alla mina mål . Det enda lyx idag som jag får ha är min efter drink och the :o) så lite snäll är han allt . Och så skämtade vi igår att jag kommer få ha en riktig diet dag hahahaha. Imorgon börjarjag äta mer och det är potatis ojoj så jag längtar . Idag ska jag packa det sista och bara slappa med andra ord vila !!!

Kl tolv ska jag till Anita igen för att hämta mina dräkter som hon sydde in lite till .Poserings trning står på dagens schema och mys med barnen . Farmor kommer ikväll och det ska planeras julbord som vi ska ha nnan vi drar till danmark . Min mamma är så gullig hon har ringt mig några gånger för att försäkra sig att jag blir frisk . Hon är otroligt stolt över sin flicka :o)

Jag har rakat hela kroppen också och det är inte varje dag man gör det direkt . Len som en liten bäbis ju .
Jag kommer uppdatera det jag kan under helgen då jag kommer ligga mest i sängen och vila tror jag så jag hoppas ni kommer följa mig under helgen också .

Nu är det bara att ta sig igenom den här dagen och sedan börjar det roliga ju !!! Jag tycker det är så otroligt spänande !



Kommentarer
Postat av: Susanne

Lycka till nu! :)



Skönt att du är frisk igen å att du fått sova... det gör så mycket... Kram!

2008-12-04 @ 12:18:34
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: KingKong

SATANS KVINNA!! VILKEN JUSTE BILD!!!!!!!!!!!

2008-12-04 @ 14:59:27
Postat av: Mia

Ja herregud vad tiden går fort. Det är ju nu på lördag som det gäller!

Håller verkligen tummarna för dig! :o)

Kram på dig/Mia

2008-12-04 @ 19:25:40
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Esios

Lycka till nu i helgen!

Det kommer gå kanon, så mycket hårt jobb som du lagt ner. Ska bli jättekul att se resultatet av allt jobb!

Lycka till!!

2008-12-04 @ 19:44:46
Postat av: snuttan347

Åhhh LYCKA TILL NU VANESSA HJÄRTAT..Jag är nog lika nervös som dig..

Såå synd att vi inte kunde komma, men så är det tyvärr med våra jobb :-(

Hör av dig under dagen sen med bilder..Puss o kram snäckan..

//Pernilla O JImmy

2008-12-05 @ 07:12:54
Postat av: emma

lycka till på söndag vanni =)

snart har du nått ditt mål och din dröm.. grymt jobbat =)



kommer sitta i publiken och kolla..



kramkram

emma

2008-12-05 @ 09:14:29
Postat av: Tess

Lycka till nu i helgen. Ge gärnet och rocka loss på scen. Kommer att bli uppdaterad via mobilen så tyvärr kommer jag inte kunna se dig live..(trist)

Mega kram och återigen ett stort lycka till!

2008-12-05 @ 13:13:51
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0