Women at work

Ja då har man suttit här en stund och jobbat redan och det är rätt ovanligt att jag kliver upp så tidigt och få så här mycket hjort redan . Martin har åkt till skolan och jasg ska strax iväg med Neo till förskolan. Min vännina Katarina ska köra oss då hon jobbar där. Neo vill att mamma följer med så det får man göra.

Martin åt en bra frukost idag så jag tror han växer :o) det blev en jordgubbs protein shake och en stor macka med skinka och gurka på . Neo åt 1,5 protein pannkaka med lite mjölk så jag är nöjd med mina boys . David är just nu på en besiktning så hoppas det går igenom med flying colour som det brukar annars gå. Köket är i sin ordning :o) happy me och jag har hunnit vika tvätt och lägga in en ny maskin som blir klar tills jag kommer hem igen . Nya rena lakan står på dagens schema och jag är på oförskämt bra humör för att ha sovit så lite så jag ska vara nöjd med det.

Måste handla lite för dagens middag och min kessela på vägen hem . I dag får dom cannelloni ojojo

XOXO



Kommentarer
Postat av: Mia

Av vad man sett på alla bilder du lagt upp + träningsvideon, så ser det sjukt bra ut! Du har fått så fin form. Och din rygg är inte o leka med :)

Jag är mäktigt imonerad!

2008-08-20 @ 09:59:30
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: maria

Hej! följer din blogg dagligen och får såå mycket inspiration från dig! Jag har också en blogg om du vill kika in nån dag. Får jag länka till dig därifrån?



www.metrobloggen.se/fitnesspolisen

2008-08-20 @ 10:58:28
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnesspolisen
Postat av: Vanessa

Hej Mia

Tack för dina fina ord jag blir jätte glad och ännu mer motiverad när jag får bra feedback . Jag ser att du kör på du med bara att fortsätta du kommer att uppnå dina mål om du verkligen vill det.

2008-08-20 @ 12:13:09
Postat av: Vanessa

Hej Maria

Självklart får du det och va kul att du följer min blogg :o) ska kolla i din också .

2008-08-20 @ 12:13:48
Postat av: y

HEj Vanessa! Värsta husfrun är du!! Men idag är jag också "duktig" :) middan är redan färdig, tvätten klar och allt undanstädat!

ha en bra dag!

Kram

2008-08-20 @ 12:45:50
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Y

Mycket bra jobbat .o)

2008-08-20 @ 12:55:02
Postat av: Sussi

Hej!



Ja du Husfrun, mitt springer inte bort, det väntar snällt till jag kommer hem.

Men jag tvätta igår...

Ska du ha 2 fjortisar hemma hos dig idag??



Ha en jätte trevlig dag!

2008-08-20 @ 13:00:03
Postat av: Vanessa

Hej Sussi

Ja dom är här och spelar buzz :o) njut ikväll bara :o9 FF

2008-08-20 @ 17:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0