Vardagen

Idag var det bara att kliva upp tidigt och köra min cardio så jag skulle hinna att åka iväg med barnen . David skulle vara i stan innan 7 så idag fick jag fixa barnen . Ska strax iväg till dagis med Neo nu . Mina stora fick åka med min Granne Marita då våra barn går på samma skola . SKÖNT

Cardion var tuff idag då mina ben gjorde så ont av benpasset igår TRÄNINGSVÄRK så det duger men jag är nöjd ändå och till och med körde nivå 3 på min cykel vilket är ju tufft . Alla maskiner är olika ju så nivå tre på denna är fan tuff . Så idag är det rygg på najaden och det ska bli en kul fight !!! tihihihihih

Nu ska jag iväg kommer tilbaka senare

Bild Tagen by Dessan :o)


Kommentarer
Postat av: -

Hur får du så snygg mage? :) såg nån bild för längesen där du visade vilka övningar du kör, bland annat än där du låg på bollen och höll i en ribstol, men vad gör man sen, drar upp benen eller?

Riktigt snygga bilder!

2008-08-19 @ 08:41:30
Postat av: Vanessa

Hej

Jag har bara inte slarvat med magövningarna . Just på bollen där jag håller på ribstol så lyfter jag benen up och ner så att jag inte tappar kontakt med magmusklerna. Annars har dom tittat fram mer och mer nu när jag dietar .

2008-08-19 @ 12:46:41
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0