Underbar pass



Ok folks godkväll på er
Ja vilken dag det har varit . Att fira sin 13 års bröllops dags med lätt kessela is da shizzles men vad gjorde jag jo jag lagade värsta middag samt gjorde en stor tårta till resten av familjen det är strongt va

Dagen har varit underbart trotts längre kcal drog jag en av mina bästa rygg pass . Kände mig otroligt stark och kände andrenalinet kicka ordentligt

Passet idag som jag är stolt över gick såhär
chins direkt till smala latsdrag
enarms hantel rodd 30 kg drop till 20 kg 12 reps
en annan sittande rodd övning högreps
marklyft direkt till latsdrag
mark var på 50 kg 80 kg 100 kg

lite baksida axlar .
Jag älskar när jag har såna här kanon dagar på diet för det gör mycket .

fyfan vilken bra dag

Här får ni en före bild . Jag vågar er att kalla mig tjock GRRRR
DET ÄR BARBAPAPPA


Tack för alla gratulationer
shit va fet jag var  urk


Kommentarer
Postat av: Petra Lundin

Stort grattis till er båda! Tårtan smakade UTMÄRKT och får godkänt av team Lundin/Andersson ! Tack !

2008-08-05 @ 21:54:52
URL: http://www.peronligtranare.net
Postat av: matilda

Kul med gamla bilder..

Det är så trevligt att följa din blogg och se att det går så bra för dig..

2008-08-05 @ 22:34:50
URL: http://mingalna.blogg.se/bodydesign/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0