Spinning passet från helvete

Så idag skulle jag träna själv då David var helt slut efter tattueringen . Han hade suttit från 12 till 16 och dom hanna göra klart hans arm . SOFT. Det tar på krafterna ju att sitta så länge .

Tog en promenad till gymet med härligt musik så jag var redan svettigt när jag kom fram . Körde mage vader och tänkte fan det skulle vara skoj att hänga på spinning passet som var i 30 min istället för 25 . Smsade min coach och frågade om det var ok att köra och visst fick jag det. Måste ju alltid kolla för hans ord är min lag . Hur som jag sätter mig på spinning cykel och kör som instruktören sade. Självklart var det en utmaning för mig och det skulle svida. Svida var förnamnet fyfan vilken vidrig känsla att hålla på max nivå en hel jävla låt !!!! Inte en minut men 3.5 min på max kan ni fatta hur det brann fint imina ben röv mm fyyyy satan säger jag bara . 30 min pricka och jag hoppade av cykel och sprang efter min drink ;o) var så slut fy fan . Vette fan om hon körde så bara för dom länge velat ha mig med på en pass men shit  detta var värre än mina en minuts intervaller .

Efter det var det lite streching för min del och sedan handlade jag lite mjölk och vetemjöl för vi ska baka bullar ju . Degen jäser just nu medans jag skriver såbarnen och jag ska baka snart. KUL !! kommer lukta härligt här ikväll . David spelar in just nu lite musik med Julia så det dröjer nog någon timme till innan som är klara.

Att pressa sig själv tycker jag är bra om man vill ha resultat man ska inte lata sig under den timmen man är inne i gym lokalerna. Jag ser allt för ofta hur dom kör fel och lätt och sedan pratar i typ nästan tio minuter och sedan kör igen och jag har till och med hört fan va bra nu har vi tränat i nästan 2 timmar !! yeah right boys typ 30 min max . Skit samma vill du ha resultat då ska du köra på ordentlgt.

Jag är på mycket bättre humör nu att jag har tränat , mina hormoner är lite all over the place just nu och det är lite jobbigt att hålla det under control . Men livet har sina överraskningar så det är bara att go with the flow och gör det bästa av situationen .

Fick en bild av Stekaren ikväll .

cool bild va jag vart skit nöjd med denna.
Nu är det att baka bullar .

Kommentarer
Postat av: lena

Hei Vanessa. Inspirerende blogg! :)



Jeg lurte på et par ting;

hvordan får du laget eget bilde i toppen av bloggen?

hvordan får du profil med bilde på høyre side?



Flott hvis du svarer, jeg er litt ny i bloggverdenen...



L

2008-08-28 @ 00:35:45
Postat av: Göran Persson

Benvärmarna hade man ju nästan glömt bort, sist jag såg sådana var när Mona hade det nere på ungdomsdiscot i Rågsved!:)Men det klär dig.



//G

2008-08-28 @ 09:20:32
Postat av: sammy

supermorsan imponerar igen. galet vacker.

2008-08-28 @ 21:46:09
Postat av: Sofia

Såååå cool bild! Dessa vill jag se mera av! :D



Trevlig helg! KRAM

2008-08-29 @ 17:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0