Söndag

Imorse med tunga ben gick jag ut och promenerade min morgon runda. Skönt att solen sken för då känns det ändå bättre. Otroliga trötta ben idag och det är ju tack till gårdagens benpass. Jösses vad jag har träningsvärk idag. Efter 15 min var benen uppvärmda och farten hölls hela vägen så det kändes riktig skönt.

Man blir så lycling när man är klar och kan få sin gröt . Just nu är det nog den bästa stunden på dgen för den är god. Längtar tills jag kan få MEGA portion av gröt igen . Efter frukost var det dags att börja packa för mina grabbar och fixa i tvätt stugan , Jag äntligen sorterade alla strumpor vi har och det blev två ikea korgar med strumpor så nu har vi så det räcker och lite till . Passade även på att kasta en hel del och bara det kändes jätte skönt.

Då var det dags att laga mat för dagen till hela familjen. Till lunch fick dom pizza och till middag fick dom hemma gjort potatis mos med lövbiff i en egen tomat sås som jag gjorde. David klagade inte så det är nog ett bra tecken.

Själv misslyckades jag med min torsk fyfan jag GILLAR INTE TORSK lyckas inte att få den bra så att jag kan få ner den utan problem. Tack gode gud för cola light kan jag säga .

Passade på att öva posering och jag har blivit mycket bättre och jag ser var veckan hittils hårda slit har gett i resultat. På tisdag blir det nog att få massage på benen .........URK men det behöver jag akut nu dom är trötta. Det är helt klar en äventyr att gå på diet för humöret ändras från dag till dag . Troratt min man tyckte jag var jobbig idag . Yes jag ska erkänna att humöret har absolut inte varit på topp och det är mycket till att man är trött och har inte sovit mycket. Gästerna igår hade så kul att halv två gick dom hem och stackars vanni blev väckt och kunde inte somna till 3 på morgonen . Jobbigt när sånt händer för jag tror inte att dom tyckte jag var social alls . Vilket stämmer jag var i min säng jag total orkade inte sitta och fika med alla. somnade gott och blev väckt av barnen som lekte på övervåningen. Sånt kan hända men Davids syrra är sällan i sverige numera. Nästa sommar bestämde vi att vi ska åka till Norge och hälsa på .

Du skulle ha sett deras min när dom såg min middag *asg* i deras ögon var det nog svält diet. Själv fick jag se all äta potatis med fisksoppa med massa creme fraich i . En härlig god sallad till och allt sås som rann på deras tallrikar. Kan ni tänka er mat bråket i skallen på mig? "vanni deras mat är tio gånger godare än din " " nä deras mat smakar skit och tar inte dig på scenen " snacka om att få uppleva nya saker på diet*asg* kände mig bra löjlig.

Får ta mig i kragen nu och dra och handla varorna för veckan med min man . Hoppas han orkar att stå ut med mig genom dessa hårda dagar och hela vägen till dec *ler* Tror ni han ger mig kussen och pekar till soffan?*ASG* Nädå Han kommer själv dieta i mitten av Nov lite lättare tills jag tävlar då är det ombytta roller och min tur att ge 100 % till honom.

Man får tjata till barnen ang att plocka men det har blivit bättre. Neo måste vi jobba lite mer på märkte jag men det är på rätt väg. *ler*
Sade någon att dom behöver hjälp med att vispa grädde?


Kommentarer
Postat av: Lajna

Naaaaw såå söt Turtles-dräkt! =)

2008-08-11 @ 07:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0