She's like the wind

Tjena tjena
Dagens började med att jag fattade beslutet att jag skulle springa inne då David skulle dra iväg tidigt. Tur att man köpte löpband 2 år sedan för att kunna röra på sig hemma om det skulle vara kris . På med kläderna och jogging skorna och dra igång . Idag började jag på 10 km /t och ökade för varje km . Det kändes bra i i benen och slut resultatet idag på 5 km var 27:15 vilket är kanon för att vara lilla Vanni :o) så gissa om jag vart stolt över mig själv. Jag har nu insett att jag börjar tycka det är jobbigt att springa när hastigheten blir över 12 km / timmen och det är rätt bra va ? ingen dålig kondis . Jag kände mig lätt trotts att jag håller vatten i kroppen då jävla kärring är på väg .grrrr


Riktig skön låt att springa till och bara komma in i sina egna tankar och dra iväg . När jag var klar så var det att fixa barnen och dra iväg med dom . Jag själv hade 15 min att göra mig klar så det var speedygonzales idag men resultatet var bra ändå :o) Träffade Kattis som jag fick åka med till Neo's förskola . Kändes i benen att jag hade sprungit  när jag gick upp för backen ! Jävla nöjd jag är.

Idag är det mage och vader samt 30 min intervaller som jag kommer nog köra på cykel för att få den vidrigaste svidande känsla :o) sjukt va men tyvärr tävlar jag med mig själv ju . Lida ska jag göra men tiden är kort.

Igår gud va nöjd jag var med yogan . Vi alla vet att under diet så ibland man kopplar inte av med alla måsten och speciellt om man är mamma också . Så detta är något jag kommer försätta med för jag så harmonisk och njöt av känslan i kroppen. Dessutom fick jag sån bekräftelse att jag vart helt paff. Visa saker var bra svåra men jag klarade dom rätt bra men jag måste jobba på balansen lite men det kommer .

dålig mobil bild



Time to party folks

Kommentarer
Postat av: Milla

Läser din blogg flitigt. Blir riktigt inspererad!!



2008-08-27 @ 12:42:28
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Milla

Tack så mycket jag skrev i din blogg :o)

2008-08-27 @ 12:51:55
Postat av: Milla

Haninge Hälsostudio. Tränar där med Peter Ö. Har nu anlitat en PT Magnus Ågren. Han körde skiten ur mig idag :)Men tankarna är ju bodyfitness om några år och ska jag kunna bygga upp kroppen så var jag tvunge att ta till PT.



2008-08-27 @ 13:15:32
URL: http://sweetgirl81.blogg.se/
Postat av: Andy (Stekarn)

Du är en sjuk kvinna. Men vi ska se till att det blir balla bilder sen. Inga dåliga mobil bilder :)

2008-08-27 @ 14:51:22
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: Vanessa

Hej nigga bejatch bradther



Jag vet jag är en sjuk sistah men någon måste ju vara det.

2008-08-27 @ 15:07:41
Postat av: Anonym

Grym bild, super snygg kropp du slitit fram ;-)

2008-08-27 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0