No Pain No Gain

Ja vi alla har hört det ord språket eller hur och det stämmer till 100 % . Idag körde jag mage och vader samt 30 min intervaller. På onsdagar kör jag cardio efter passet annars gör jag inte det. Gymet var nästan helt tom vid 16 tiden idag så skönt så jag kunde köra som som jag ville. Glad och på toppen humör körde jag vader högreps det blev total 20 sets idag kändes det mkt bättre för som ni vet jag avskyr att träna vaderna . Körde mage och fy va det kändes bra och det såg klart bra ut i spegeln ,

Idag valde jag att köra mina intervaller på spinning cykel och det var bra för jag kunde pressa mig själv till en vidrig nivå . Benen brann något enormt och dom sista sekunderna kändes som tio sekunder :o) Härligt när man vet att man har gjort det man kunde för just dagens pass. Imorgon är det en ny dag och då gäller samma sak att ge allt och lite till . Finns inget som slår känslan av att vara riktig nöjd med sitt pass. Eller vad säger ni ?

så 16 veckor kvar fick jag höra idag och det kändes skönt att höra . Jag är nöjd med min form men det finns några kg till som man kan plocka bort för just tävlings form . Att stå där efter 4 år intensiv träning är en moment jag har väntat på. Jag kommer stå där med stolthet och med vetskap att jag har gett och gjort allt jag kunde under den här dieten . Ni behöver inte vara oroliga om att jag kanske blir utbränd för jag litar 100 % på min coach och han har bromsat dieten några gånger redan så som det känns nu visst är benen trötta men annars mår kroppen bra . Jag upplever saker och ting mycket värre när jag har inte sovit bra så nu  gör jag det jag kan för att få in sömnen för dieten blir lättare. Sedan vet alla ni som har dietat att en diet är inte a walk in the park , once again kommer ordspråket in no pain no gain that it ! Nog om det nu .

Jag vill tacka alla som läser min blogg och era kommentarer gör mig otroligt glad ska ni veta. Känns skönt att folk är intresserad av min resa och att ni inte anser min blogg vara tråkigt. Jag är mig själv och tycker att jag har en skön blandning i bloggen . Så tack så otroligt mycket att ni följer mig <3 lämna gärna en kommentar  så jag vet vilka ni är . .

Vet ni att jag har luktsinne som en varg , ska berätta för er att igår min bror åt chips i sin sovrum och jag kände lukten i HALLEN...!! det har inte hänt tidigare*asg* blev minst sagt sugen för han hade en smaskig dip sås också . Det fick bli kvälls protte istället :o)

På tisdag blir det en bandidos battle på najaden , Andy jag och David ska se vem gör bäst ifrån sig under en rygg pass. Tror du att dom kommer hålla det dubbla av mina vikter ....my ass boys självklart beroende på min ork men fan jag ska ge allt den kvällen. Blir att vila i säng hela dagen och mental ladda...nä fan jag ska jobba sedan träna *ler* Så DJ Andy and mr Cramer it's ON ....Ni som vill hänga på ring Andy ........

en gammal bild .....men den är cool




Mammor kan ha kul också ;o)
kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jäklar va vig du är

2008-08-13 @ 21:16:04
Postat av: Nina

Klart mammor också kan ha kul :D

2008-08-13 @ 21:17:17
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Tess

Du bjuder mycket av dig själv V. Det visar lite hur du är som person. En bra och mysig mamma, en underbar fru som tar hand om Man och Hus. Ni verkar ha det underbart ihop du och David. Jag tycker det är underbart att se par som träffats i tidig ålder och genom svåra tider ändå håller ihop. Det kallar jag att ha tålamod och att aldrig ge upp. Likaså visar du det i din träning och kommande tävling. Det är spännande att följa din resa till pallen.

Må så gott gumman.

Fortsatt lycka till.

2008-08-14 @ 07:22:34
URL: http://www.metrobloggen.se/Tsky
Postat av: Monica

Du är helt klart en inspirationskälla, så duktig! Imponeras av att du är så himla viljestark, glad och att du delar med dig så mycket. Dina vänner och familj ska va så glada att de har dig!



Mvh Monica

2008-08-14 @ 07:33:35
URL: http://www.talangjakten2008.se/forum
Postat av: Andy

Fan va vig du är kvinna!



Jag på tisdag då jävlar är det rygg träning, mark, chins står på schemat. Kanske tar med mig kameran för att dokumentera giganternas kamp!

2008-08-14 @ 09:14:37
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: Robin

Du är en riktigt killer-morsa du :P Grymt att kunna gå ner i spagat ;)

2008-08-14 @ 10:39:00
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Olivia

Jo jag har altid varit vig ;o) har dansat när jag var yngre.

2008-08-14 @ 19:49:07
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Nina

Ja eller hur !!!! vi är ju grymma

2008-08-14 @ 19:49:59
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Tess

Ja man ska vara sig själv och ärlig i sin blogg . Man skriver ju trotts allt om sig själv. Överdriverman kommer folk märka det helt klart.

kUL ATT DU FÖLJER MIG

2008-08-14 @ 19:51:21
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hallå Monica

Shit tack så mycket ! kul att du tittar in och jag diggar din blogg med dock har jag inte förstått hur man kan skriva till er.

2008-08-14 @ 19:52:24
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Ja Andy

nu att du är min baddybilding kompiz är det din tur att bli vig . zo you tink u cän bli vig ;o)

2008-08-14 @ 19:53:20
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Robin

Tack jag gör ju mitt bästa .

2008-08-14 @ 19:53:44
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0