Nära döden upplevelse idag

Det är så jag kände mig när jag höll på springa mina intervaller idag. När jag började då kände jag hur trötta mina ben var och det kändes crazy att slå rekord . Varje pass ska bli bättre än den förra så är det för min del. Hade körd mage och vader och det gör mig så fruktansvärt förbannad att jag få mjölsyra i vaderna så otroligt fort när jag tränar dom. Jaja bara att nöta på.

Hur som började mina första intervaller på 16km  och det kändes rätt ok . Jag ökar tempo efter några stycken till 16,5 och kör på . Nästa steg var 17 och här var jag bra trött men vanessa håll ut tänkte jag inte långt kvar . Öka igen 17,5 när jag hade 9 sek kvar går elen och bandet stannar och jag skrek för jag var förbannad personalen kom snabbt för dom trodde någon hade gjort illa sig ;o) då säger jag va i helvete händer jag hade 9 jävla sekunder kvar och personalen skrattade. Detta är seriöst ju . Strömen sattes på efter 40 sek ocgh jag började igen på 17,5 och flög nästa steg var 18 km och gissa om jag var trött när 30 sek hade gått ville benen vika sig men jag såg mitt mål klart och tydligt och jag hade då bara en enda intervall kvar . Återhämtade mig och drog iväg på 18,5 km i timmen en minut och jag höll på dö .......mjölksyran rann ur örönen på mig kan jag lova fyhelvete MEN jag klarade fan min rekord YES!

Ja ni fattar hur slut och trött jag var men lycklig . En diet dag är över och imorgon börjar nästa med mer mat YIPPI.
Nästa vecka blir det hård diet igen och plåtning under nästa Söndag så nu kör vi folk för det är endast 123 dagar kvar tills jag står på scen för första gången YEAH .

Idag betalade jag min licens ;o) så nu gäller det att slipa fint på formen :o)

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Mia

Fan vad imponerande!

Du är en riktigt inspirationskälla!

Vilja till tusen och prestation som heter duga!

Keep it up :)

2008-08-06 @ 21:28:58
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Lina

GRYMT bra jobbat Vanni!

Ser fram emot att få se bilderna, dom kommer bli asbra det är jag säker på!

Sov gott!

Kram

2008-08-06 @ 21:42:39
URL: http://linajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0