Mommy had work to

Jag kom upp till köket och vad ser jag jo killarna hade inte ställt sin  disk i den tomma diskmaskinen . Ibland undrar jag var brorsans IQ nivå ligger för ser man en tom diskmaskin ställer man in disken eller hur ? Ja fan önskar att min mamma kunde läsa svenska då hon tittar på min blogg då kunde hon klaga på honom också . Jag driver liksom inte en hotel här hemma . Får ta en familje möte imorgon då jag har mer ork.

Hur som jag städade min vackra kök och lade in all  mat som blev över så slipper det bli dåligt. Tog fram det jag behövde tina till imorgon . Skönt att få det gjort . Fixade en varm bad till min pojkar och sedan satte jag igång och lagade pannkakor till familjen då jag hade ägg jag behövde använda . Blev en hel del och alla vart jätte glada så jag gjorde en bra jobb .

Nu är det bara att få softa lite och njuta av tysnaden då jag lagt pojkarna medans David hjälper mig med en video . Team work kallas detta eller hur :o) Dagen känns riktig bra måste jag säga nöjd är jag . Fick en bra arbets dag , bra pass med häliga underbara vänner och en fin stund med familjen . Dieten rullar på och allt känns bra . Det enda negativa är suget efter det förbjudna under en diet men annars är jag skit nöjd.

Nya bilder finns uppe nu i Andreaz blogg Lägger upp dom jag är total kär i tack Andy !




Ni får se resten i hans blogg för jag älskar alla bilder . lämna en kommentar gärna sånt är alltid skoj att veta vem följer ens blogg
Stor tack till Andreaz och Desire för all tid ni lägger ner vi ska ha en grym middag !

Kommentarer
Postat av: snuttan347

GRYMT vackra bilder..

Du är jätte vacker vanessa :-)

kram Pernilla

2008-08-20 @ 09:37:56
Postat av: Vanessa

Hej Pernilla

Tack ja Andreaz är en fin vän och grym fotograf. Ska vi träffas snart?

2008-08-20 @ 12:20:56
Postat av: y

din man måste va soo happy!

2008-08-20 @ 12:48:16
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Y

Ja han är exited kan man lugnt säga

2008-08-20 @ 12:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0