Middag med vänner är värd guld

Igår så skulle jag och min man bjuda Dessan och min brotha Andreas (aka Stekare) på middag . Jag hade bokat bord på Helens krog , en av min aabsolut favorit restauranger. Jag valde Helenes på Sankt Eriksplan för det är mysigt om man är 4 personer. Vi hade det jätte mysigt men en bättre sevitör hade inte skadat för min man var nog hans mål för kvällen ;o) hahaha.

Vi åt riktig god mat och pratade en del och skrattade en hel del . Det är alltid kul att lära känna personer bättre tycker jag. Stekarn är en rolig och härlig person. Dessan är sjukt vacker och så trevlig och så skoj att dansa med. Vi efter middag bestämde för att dra vidare , vi hade barnvakt och kvällen kändes jätte bra så why not inte ofta man hänger med ut . Vi hamnade på götakällare en gammal nattkllubb där jag har i mina gamla dagar dansat timtals med timmar . Men allt var annorlunda nu , vart tog RnB musiken vägen här var det techno all the way så det var bara att dansa loss. Jag blev snart påmind varför det är så skönt att slippa vara ute på helgerna , fy va killar kan inte fatta ordet NEJ !

Jag och Dessan dansade som bara den och jag var hur svettig som helst ju . Men oj va kul det var att dansa. Mot kvällen slut så visade stekarn lite moves och min man med :o) shit va skoj det var . Jag ser fram emot nästa gång redan .

Man kan lugnt säga att jag körde nog 3 timmars intesiv cardio :o)
Jag har lite bilder och jag ser som f*n ut .

Dessan och Andy ,look at me i äm stekarn

Yeah nigga biach

Jag och min Nigga Pimp Amore



Andreaz ville absolut också vara med

Bästa kvällen på länge :o) tack så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Andy (Stekarn)

Ja, det var verkligen en toppen kväll. Roligt att gå ut och bara ha det avslappnat med tre tjejer...

Just det, jag ska festa själv med David sen så han lär sig lite vett o etikett i stekarlivet ;)



Tack så hemskt mycket båda två. Ni är underbara!

2008-08-31 @ 22:43:48
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: Sussi

Ni ser ut att ha jätte roligt :)

Men va faan, fryser David om huvudet eller har han nåt att skämmas över??

Mössa på ett disco??

Hallååå!!



Eller är de jag som är för gammal :(



Stor Kram till väldens bästa tjej...

2008-08-31 @ 22:46:33
Postat av: Jack

Hallå!

Hade flax o hittade din sida, så sen igårkväll så har jag plöjt igenom din sida, vilken inspirationskälla! =)

Drar själv igång med min första deff nånsin på måndag då mitt gym drar igång med bra öppettider som passar mitt liv utmärkt! =P

Min fru kommer hem ikväll o jag ska visa din sida, hon lär definitivt inspireras också!

Fantastisk massa din man har! Hälsa att han har ett fan här!

Fortsatt Lycka Till!

Med Vänlig Hälsning

Jack

2008-09-04 @ 11:32:49
Postat av: Vanessa

Tja Jack

Shit va glad jag vart av ditt inlägg här . Gav mig en spark i baken med extra energi ;o)



David kör ju på och vi tränar ihop varje dag så det går bra och vi motiverar varandra. Inbland blir det tufft men det funkar bra . Han har gjort enorma framsteg med hård träning och äta regelbundet.



Hälsa din fru att hon är jätte välkommen att titta i bloggen !

tack så mycket för dom fina orden .

energi pingla vanni

2008-09-04 @ 15:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0