Måndag morgon

Hallå alla i blogg världen ;o)
Bloggen har strulat lite och jag har varit väldigt trött . Igår körde jag 90 min morgon promenad och det var riktig skönt efter att har fyllt på magen ordentligt. Jag personligen tycker en dag räcker bra ,två blir det för mycket för magen. Ja 3,3 kg gick jag upp och nu har jag blivit av med en del av det. Men skoj att få uppleva det tycker jag. Det är trotts allt första gången jag dietar så här för en tävling så allt är nytt och spännande.

Igår kväll körde vi ben och jag körde högreps först i smithen 70 kg 90 grader 20 reps 2 ggr sedan 20 reps på 80 kg Sedan ökade jag till 90 och körde 3 set till max räknade inte repsen här . Ner till 70 och körde 2 set med bredare mellanrum vid fötterna och gick djupare det kändes otroligt mycket . Körde också benpress med ett ben i taget och det tog ordentligt. Mosade baksida ben och avslutade med gyn stolen samt benspark . Då fanns det inte mkt mer att ge trotts huvudvärk *ler*

Väll hemma åt jag min mat och sedan somande jag i soffan :o) vaknade lagon till sista kvälls målen och direkt i säng. Så inatt folks jsov jag 10 timmar ;o) och det behövdes kan jag säga. Vaknade sent imorse för jag hade glömt ställa om klockan på mobilen så det var snabba puckar ut i 90 min igen och jag sprang en del av tiden . Kan säga att jag typ kände vätskan i knäna urk vidrig känsla .

Idag är det bröst och lite axlar på schmat så det ser jag fram emot . Annars så är det back to basics med barnen hemma och dietdagar igen och så jobbar man som vanligt. SKÖNT! Har inte haft någon sig efter skit mat efter ätardagen det tycker jag är skönt för man kan annars ha en jätte sug att fortsätta. Det som var skönast var att kunna vara social med mina vänner och dom hade saknat vanni ;o) dock tycker dom att jag är otroligt målmedveten och uppnår mina mål jag har satt upp. Så med andra ord tog jag igen tiden med dom på 30 års firandet av kollot med massa snack och mat  och det var MYSIGT.

Min son martin vann första priset för att ha hjälpt till mest av barnen . Det är frivilligt självklart men det var skönt att höra vilka härliga barn vi har . Neo lärde sig att läsa lite också han har visat stort intresse för både skrivning och läsning. Dom alla tre hade det jätte bra . Jag frågade Neo var det var som var bäst med kollot och han sade ALLT. han skötte sig jätte bra för att vara 5 år.
Martin bakar på Kollot



Kommentarer
Postat av: Evelina

Va kul att han vann priset!:) Helt klart ett av de bästa man kan vinna!:) Kul bild också!

2008-08-06 @ 08:17:18
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0