Maffia at war

Ja det är jag det kan man lätt säga och vi alla vet att maffian kan vara farlig . Ensak som dök upp idag som fick mig att behöva ta fram maffian i mig och förberede mig inför något . Detta är något jag har väntat och visste skulle komma så i mina tankar har jag varit förbered. Inatt vart det inte mycket till sömn men jag körde min cardio . Jag fick order att köra lägre tempo men vargen i mig kunde inte riktig låta att springa av min arghet av och fyfan vad det kändes bättre.

Vi har har  såkallade vänner som bara flinar där dock har en vass kniv bakom ryggen . Känner ni igen detta? En sådan person låtsas vara din vän tills han eller hon måste skydda sin egen röv och gör det utan att ens tänka på hur stor skada den skapar för andra. Detta är precis vad vi har råkat ut för öfr några år sedan och ni vet att när man har vart så knäkt man ville ge upp man såg bara det mörka tunnel bli mörkare men viljan gör att man ser en liten prick till vitljus som ger dig den lilla extra styrka för att klättra upp för mount everest igen . Man kan lugnt säga att i dagens läge krävs det otroligt mycket för att knäcka mig tror knappast det går längr efter det vi har varit igenom . Dock är inte fighten över tyvärr och jag har samlat otroligt mycket krafter för den här dagen och vet jag kommer skjuta skiten ur den här människa.

Vad ville jag säga med detta är att livet har sina överraskningar men man kan övervinna alla motgånger no matter what bara man vill vinna det och man vet man har rätt. Har jag gjort fel i livet står jag och tar ansvar för och lär mig av det. Men ingen ska såra mig eller min familj eller vänner.

Dagens 20 min löpning gjorde att jag kunde koppla bort . andas och må bra . Nu gäller det att vara sig själv och bara ta ett steg i taget och jag har min man och många bakom mig. Detta är en fight jag kommer vinna det vet jag. Jag vann tidigare jag kommer göra det igen .

Och vet ni vad även om jag sov dåligt vaknade jag med ett leende , såg fram emot den här dagen och den här dagen blir händelserikt. BTW jag fan flög fram på löpbandet :o) idag ska armana piskas och huset luktar kanel bullar !!!!!!! nu är det gröt .

Peace love and harmony people
Just do it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0