Lördag och mycket mat

Hallå
Igår kväll somnade jag relativ tidigt och jag sov som en liten bebis inatt och det var skönt att få sova ut . Idag är det nämligen dagen där vi testar lite hur min kropp kommer reagera sedan innan tävligen så ingen salt allt på maten ! Torsk och potatis under dagen med lite vatten . Jag trodde jag skulle ha det svårt för torsken men med potatis gick det ner riktig fint .

Vaknade utvilad och det är viktig för kroppen nu när jag kör hård med den . Drack protein drink och fick dra direkt till gymmet och träna bröst och axlar och jag kände mig relativ stark dock hade jag lättare för att frysa. David hjälpte mig genom hela passet. Vi tog med oss hem Love eftersom mina boys saknade dom och dom sitter nu fint och  spelar buzz. vI ska snart iväg och handla lördags godis ochd et som saknas till imorgon .

Körde på riktig bra under passet så jag är mer än nöjd med mig själv.

Snart potatis och tork och jag kan bara säga fyfan va gott potatis är !!!!! har inte ätit potatis sedan jag började dieten och smaklökarna är på topp MUMS ! Who needs butter *asg*
Ses senare med Video och ikväll poserings träning med coacharna :o)


Kommentarer
Postat av: Lina

Spännande att se resultatet av tömning och laddning och jag är säker på att det kommer bli toksnygga bilder på dig tjejen!

Ha en skön kväll nu och lycka till imorrn!

Kram kram

2008-08-16 @ 17:50:31
URL: http://[email protected]
Postat av: y

Ikväll åt jag idahopotatis! Såå himla onyttigt men gott! Har dragit ner på kolhydrater rejält och bara ett par klyftor gjorde mig jättemätt och svullen..

2008-08-16 @ 22:06:07
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Vilken form, ser jättefint ut! Jag är lite nyfiken på hur du ska göra nu när det är så många veckor kvar till tävlingen, för att inte tappa muskler? ska du ändå fortsätta deffa eller ska du ta nån period att äta lite mer? Tror det kommer gå riktigt bra för dig på scen,lycka till! kram Hanna

2008-08-17 @ 18:39:32
Postat av: Sussi

Nu kör jag...

Hoppas de går lika bra för mig som för dig :)



Kram på dig!

2008-08-17 @ 21:15:26
Postat av: Jeanette - FitnessMama

Hur har det gått med din tömning och laddning? Jag är supertaggad att se din video! Du sr så bra ut!

Kör hårt! ;0)

Kram på dig!!

2008-08-17 @ 21:18:44
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessmama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0