Lång men skön söndag

Promenaden imorse med Kattis var otroligt skönt. Vaknade med grymt träningsvärk i benen så det tog ett tag innan benen ville vara med. Vi höll en bra tempo och vi pratade en del . Vädret var helt underbart så man snjöt av morgon rundan till max.

Väll hemma så var det dags för min älskade gröt och barnen gjorde mig sälskap. Mina hormoner idag har inte varit helt på min sida och jag fik titta snabbt i kalenderna för att se om det var pms. Jävla hormoner säger jag bara för jag var så känslig och det är inte direkt kul . Allt för stunden kändes som om ingen brydde sig alls men min man gav mig en base kram och vi åkte ut för att få mig på bättre humör och det funkade perfekt. Kvinno kroppar är ibland jobbiga att ha göra med.

Sedan åkte vi till Sunbybergs idrottsplats där vi mötte Tina och hennes underbara son Tigge . Pojkarna hann med lite löpning och Tina körde lite lätt . Skoj att pojkarna har så kul ihop och Tigges leende är helt undebart.  Vi kollade på en styrkelyft klubb som var där och det gymmet är den hardcoraste gym jag har sett. Mer old school får man leta efter .

Ikea tog vi idag då vi kom inte iväg igår . Vi köpte två hyllor till badrummet oh lite små matlådor mm alltså förvaring lådor kan man säga. Det var sjukt mycket folk på ikea idag och ibland är det lite små jobbigt att stå i dom mega långa köer. Hur som vi handlade det vi behövde och jag vart rätt nöjd.

Lagade maten när jag kom hem och avid satte ihop hyllorna . Barnen har varit rätt duktiga den här helgen lite små grejer jag störde mig på och det är det vanliga tt avsluta det tog tagit fram men det börjar gå åt rätt håll. Nu ska vi kolla på film och jag lär somna som vanligt .

Imorgon är det cadio 60 min och på tisdag cardio fritt !! woooohooo diz is väry najz . Min mage kommer få mer mat och det klagar i inte på .

Nästa lördag kväll ska jag dessutom få äta på restaurang :o)  wohhooo jag hoppas till gud maten smakar gott då jag är mer kräsen nu än tidigare.

hur många ska med på morgon rundan? hoppas ni är många som är taggade för en svettig  60 min cardio pass.

sleep tight don't let the bed bugs bite.

Kommentarer
Postat av: David Frykman

Du är så gullig med ord som "hardcoraste", kul att läsa även om jag vet det mesta du skriver om :)



Aaah-haa, den bilden har jag tagit, där ser man skillnaden på tjej och killfotografer. Tjejen vill ha harmoniska senuella, medans Andy går direkt på muffen! :D Ha ha

Skoja med dej bara grabben.



/D

2008-08-24 @ 22:56:05
Postat av: Göran Persson

Vem är det utslagna flugan på golvet?

2008-08-25 @ 09:05:57
URL: http://tredjegranen/ssu.se
Postat av: Vanessa

Hej Amore



Men det är ju så jag skulle säga det :o) sedan om det är korrekt svenska bryr jag mig inte så mycket om för det är Vanni svenska ;o)

2008-08-25 @ 10:14:03
Postat av: Vanessa

Hej Göran

Det är Andreaz Engström ;o) haha

2008-08-25 @ 10:14:59
Postat av: Göran Persson

Hej Vanessa!



Hälsa Andreaz att han ser inte helt nykter ut på den bilden.



//G-unit

2008-08-25 @ 19:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0