jag vann idag med

Idag kan jag känna verkligen att jag vann. Vad menar jag? jo jag vann denna dag full med frestelser. Jag ser att det händer grejer med formen och jag tycker jag har tightat til mig riktig bra . Nu på kvällen var vi och handlade så att jag har allt hemma. På ica maxi träffade vi på Davids lilla syter Anna med hennes familj. Började med att jag och David pantade våra cola flaskor och ingen av oss tar kvittot från maskinen !!!!! Jag har en ursäkt att jag är Ådi på diet men David? *asg* Vi båda hoppas att en unge fick en stor Söndags godis påse med dom pengarna hahahah.

Väll hemma var det dags för mina intervaller och jag bestämde mig att det fick vara min cykel . Trötta ben och tränngvärken har blivit värre satt jag mig å cykel och självklart var min laptop framme :o) och trampa gjorde jag. Det sved i mina ben fyfan . Men jag vann här igen och känslan när man är klar är så skönt. Kan ni fatta hur god min kvälls mål smakade efter en sån pass :o) tog 10 sek och det låg i magen *asg*

Nu är det bara att blunda och försöka sova . Jag är trött kroppen är trött och jag hoppas jag somna djupt inatt för jag verkligen behöver återhämta mig ordentligt.

Godnatt och sov gott
Zzzzzzzzzzz
mvh Ådi dock en vinnare

Kommentarer
Postat av: Tess

Hallå Vanessa.



Guud, vilken kämpe du är!!! Har du bestämt färg på bikini ännu?? Nyfiken

Skönt att barnen är på plats, förstår jag!



Ha det gott duktiga kvinna



Kram

2008-08-11 @ 10:53:10
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0