Jag har ångest

inför dagens benpass! Någon somkänner igen sig?? Fy det är nästan så att jag känner redan smärtan ;o) Får peppa mig själv och ladda mentalt till max inför dagens pass.

Tack för alla uppmuntrande kommentarer det hjälper faktisk . Diet upplägget just kan inte ändras men om någon vecka kommer vi nog införa lite ideer jag har gett coachen . Efter benpasset kommer jag nog få sova en stund för att klara av att vara social för jag är riktig trött just nu . Märker att bara att ta hand om barnen tar nergi . Benbasset kommer ta nog resterande och autopilot, enivshet kommer får ta över. Men tro mig jag är inte ledsen eller olycklig bara trött och har inte så mkt energi .

Skulle jag få mer mat skulle dessa dagar vara som bortblåst för man glömmer lätt hur det är att vara låg. Jaja JUST DO IT är min motto .

Nä nu måste jag blanda mina drinkar och  ge 150 % när jag kör ben .

Vill lägga upp en bild av min vackra vännina Kattis
Fotografen är hennes man Stefan Tunedal .
Tack för din pepp idag gumman och heja heja mot din nästa mål. En kul grej är att henens man har börjat haka på och under första veckan gick han ner 3,2 kg !!! en hel del vatten ja så jag är nyfiken hur han kommer gå ner denna kommande vecka. Hur som så mår dom bra och är in love !!!! det räcker hur långt som helst.

Nä nu är det drinkar som ska blandas och yes för mig är det cocktails och dagens höjd punkt för min protte är bara sååååååågod. MUMS

Kommentarer
Postat av: Denicé

JAG känner igen mig när det gäller BEN-dagen=) WOw, va sjukt jobbigt det kan vara. Som sgat kan man känna lite ångest dagen innan hahhaha!



Kämpa på Vanessa!



Mvh/Denicé

2008-08-10 @ 14:47:32
URL: http://talangjakten2008.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0