Jag blev utmanad

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Träna axlar
2. Fixa tvätten
3. Laga middag
4. kolla på so you think you can dance
5 få massage


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då hade jag precis börjat jobba igen efter min mamma ledigheten på en förskola .

Vilka platser har du bott på?
Italien min hemstad Campobasso , Sedan var det Milano och efter det flyttade vi till Danmark Köpenhamn . Vi bodde på lite olika ställen och sedan vid 17 års åldern flyttade jag till stockholm .

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1 Betala av huslånet
2 inreda hemmet och fixa allt som stör mig samt bygga studio till min man
3. Betala mammas skulder samt ge henne pengar
4 jobba med att hjälpa barn som är hemlösa eller barn som har drog problem .
5. investera i något jag skulle tycka va kul

Jag utmanar följande
Alexandra
Nicole
Jonas Lundberg
Zuzibuzz
Mia
Matilda

Ja det var alles ifrån mig då .

Kommentarer
Postat av: matilda

=) utmanad?! ojdå.. Vill du att vi ska svara på de frågorna du fick?

2008-08-08 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0