If you want it bad enough you'll fight for it

Vaknade med dessa ord i skallen idag :o) kan det bli bättre ? Inte för mig .
Kollade mobilen för att se vad klockan var och snart sju så det var bara att skynda sig  dock hade min cardio polare börjat redan kl 6 . Sedan fick jag en till sms av Lina att nu jävlar ska vi bränna bort fettet så det kändes helt klart att det är fan det man skulle göra .

Skickade en godmorgon sms till min älskling för han var redan ute på väg till ett möte . Han tycker det är skönt när han har en glad fru men vem gör inte det ;o) Hur som ute i det sköna vädret var det snabba steg som gällde och med grymt musik på radion. Gillar Radio för jag kan byta kanal när jag vill. Något som aldrig händer på morgon rundan som skedde idag var att jag helt plötsligt behövde gå på toa ...........jävla skit ...snabbare steg hem och sedan cykla resterande tid . 90 min och det kändes riktig nice idag . Visst benen är trötta men JAG var GLAD det övervinner allt tycker jag.

Efter cardio var det det vanliga duschen klä på sig och sedan min underbar stund  och njutning gröten ..ojojojoj jag fick till det bra och även om det var inte direkt en stor portion jag såg till att den blev stor....man kan trolla vet ni .göra det lite pluffsigare så lurar di sig själv.*asg* Vilken kvinna jag är ...

Ute på stan och kolla min ögon syn för nu ska jag fan i mig ta körkort. Ys jag är en looser baby för jag har ingen körtkort. Dock åker jag inte pedeltåg ofta så en stor looser är jag inte bara en liten looser. Och ni ska veta jag fick höra att min syn är lika bra aom en Örn hahahahha fan va nice! I can see...

Förbi min kära vän Johan Malm och köpte vitargo för herregud vad det går åt när vi är två som ska ha det.  Min vän Johan är jämt brun och det är fan jag som ska vara blatten här .....får ta och ändra på det . vänta ni ... Altid skoj att få träffa honom jag gillar jordnära personer .

Handlade lite färska räkor för det är något jag unnar mig under dieten och gjorde en grym räksallad som jag precis åt. Kl 16 blir mage och vader samt cardio och min man ska få rygg massage. Imorgon är det min tur YIPPI or NOT det kommer fan i mig göra ONT.... benen ska masseras och det gör så ont tycker jag..man svettas och har lust att slå massören :o) men så otrevlig kan man väll inte vara .

Fick 125 kg tebax från ica för jag har handlat så mycket mat !!! not bad at all under juni juli var det 10500 bara på ica helt ok med tankepå att vi besöker willys och lidl och att jag drar inte kortet alltid.........hmmmhmm

Håller på lagar lasagne just nu också .luktar så gott här hemma ojojojoj plågeri..... men jag är i form och ska nå mitt mål . så är det.


Kram på er för mer uppdateringar kommer
svarar på alla kommetarer ikväll.
pöööööööööööööööööössss

Kommentarer
Postat av: matilda

Gud vad fin midja du har! =P

2008-08-13 @ 15:12:10
URL: http://mingalna.blogg.se/bodydesign/
Postat av: Lina

SNYGGING!!!

2008-08-13 @ 15:19:25
URL: http://linajohansson.blogspot.com
Postat av: Andy

Haha, diethjärna!



125kg???



125kr så klart... men det är så det ska vara. Som när man går in på ICA och har glömt bort vad man ska handla. Diet... just love it!

2008-08-13 @ 15:19:30
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: snuttan347

WOW du blir tajtare för varje dag..

Underbart o följa din resa ..

KRAAAAAAAAAAAAAM

Pernilla och Jimmy

2008-08-13 @ 18:37:50
Postat av: Vanessa

Hej matilda

Ja midjan blir bara bättre och bättre :o)

Tack så mycket

kram

Vanni

2008-08-13 @ 19:46:39
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja Lina

Tack och du är en pudding själv :o)

2008-08-13 @ 19:47:08
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Dj Andy

Tydligen är det diet hjärna och jag tänkte kr men vet ej varför det blev KG LOL

Du är en rolig kille

coop är sämre än Ica maxi dags att uppgradera dig själv.

2008-08-13 @ 19:48:10
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Hej Pernilla och Jimmy

Tack så mycket. Härligt att ni ser resultaten på mig . Dags att ta en pass igen tycker jag .

hör av dig när ni kan .

2008-08-13 @ 19:49:09
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0