I was dancing in the rain

Ja morgonens morgon promenad var minnsam en blöt en ;o) väll ute och halvägs började det spöregna och blåsa som fan och jag var igenom blöt men vägrade vända tills jag hade gjort en del av min runda klar. Hade grymt bra musik på 107,5 och till och med hann dansa lite i regnet. Folk måste ha trott jag var knäpp men det är ju kul att promenera i regnat ibland. Glad var jag . Kom hem och cyklade resten av tiden :o)

Idag är det rygg och jag ser fram emot det. Kommer kanske köra mark  och jag hoppas benen kommer orka har så grymt mycket träningsvärk i dom från söndagens pass.Men allt går om man vill så why not huh :o)

Vikten imorse var 55,5 men idag har det börjat släppa mer vatten så till på lördag bör jag vara nere på 53 kg igen ;o)

Martin uppträder på Fas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0