Hur ska man pynta julgranen ?

Ja då kom dagen man ska till Anita och ta måtten och välja tyg :o) det är blandade känslor men jag ser fram emot det . Häromdagen tänkte jag oj nu måste jag fundera hur vill jag pynta julgranen ( min kropp *asg* ) så mycket man kan göra men jag kom inte fram till något direkt.

Personligen har jag iallafall haft inställningen att man ska först skaffa en bra julgran sedan kan du fundera hur du vill dekorerar den :o) för min del att tänka så har gjort att jag är mer fokuserad på att jobba på fysiken i första hand . Nu att den biten är på plats kan jag börja tänka på lite andra detaljer som är viktiga. Ser fram emot att se tyger och oliga färger och känner jag mig själv rätt kommer jag ha beslut ångest hahaha.  Så idag kl 12 gäller det :o) ska ditt med coacherna och min man med andra ord är jag i bra händer :o)

Cardion idag gick fantastisk bra jag körde här hemma och jag valde löpbandet idag . Gick först 30 min för att mina ben ska vara ordentligt uppvärmda och sedan joggade jag 25 min och avslutade med 5 min promenad . Wow vilken känsla att jogga utan att tycka det är jobbigt men att det känns lätt . Joggade lätt på 9,5 och 10 km i timmen och svetten rann så det stod härligt till . Herregud vad svettig man kan bli . Tyckte inte att det var jobbigt alls att jogga på tom mage , med andra ord min dag började riktig bra . Gröten var som vanligt så otroligt god :o) och den lilla stunden man bara njuter . Jag är tyvärr ingen långsam ätera :o) glufs och det är borta hahah .

Nä nu ska jag jobba lite och sedan väcka min barn som sover fortfarande. David är redan på möte och kommer snart för att hämta upp barnen .

En viktig sak nu att hösten närmar sig och alla möjliga förkylningar /virusar  är redan här glöm inte att ta dina vitaminer . C-vitamin är viktig och multivitaminer samt vitlök :o) jag tar vitaminer varje dag och jag har inte varit sjuk på ett bra tag :o)

Lämnar er med några bilder tagna av Andreaz finns flera i hans blogg Stekare 
Mannen som betyder allt för mig and the love of my life

Visst ser han glad ut :o)

Sista

Så coola och raw bilder . Glöm inte att lämna en rolig kommentar till stekaren han gjorde en kanon jobb .


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken otrolig bild Vanessa. :) Du är super snygg!

2008-08-21 @ 12:15:03
URL: http://anloy.blogspot.com
Postat av: Svärd

Hej!



Galet brutal bild!



Brukar spana in din blogg ibland och måste säga att du har gjort fantastiska framsteg. Mycket impad!



Lycka till och se till att kämpa hela vägen!



mvh

Stefan

2008-08-21 @ 16:23:41
URL: http://stefansvard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0