Happy woman is what i am

Imorse var jag nog mer än förvånad när jag skulle väga mig för det är ju rekord vikt nu 52.3 kg :o) jag såg en bra skillnad redan igår när jag tränade . Små små förändringar gör ändå så mycket . . Coachen sade det skulle bli vikt rekord men detta var verkligen bra .

Lunch och middag är redan klar här och vi har städat så hela familjen har varit riktig duktiga :o) Ingen latande här inte idag . Ikea står på tur tror jag så vi får se vad som jag kommer handla . Lite små saker behöver jag trotts allt.

David sade att formen idag såg ut som i sönsdag då jag hade gjort en mini töming så det är GREAT att det går precis som coach har planerat . Att bromsa och inte stressa gör att jag kan göra andra saker nu och det är så skoj. Jag känner mig pigg och glad som kex choklad :o) 

Nu är det mellan mål och lunch för barnen så det är bara att ligga i :o)

Måste till Ica Maxi och handla för veckan och ikea wohooooooo . Sedan träna :o)


Kommentarer
Postat av: Sussi

På den bilden syns de att de är kallt, brrrr, och du står kvar som inget har hänt...





Ha en bra Helg!!!!!



(de ska jag)

2008-08-23 @ 15:08:52
Postat av: Olivia

Grattis till vikten. Skönt att ligga så bra till. Vet flera som börjar i stort sett för sent och stressar och tappar massa.

2008-08-23 @ 20:22:12
Postat av: Susanne

Snart är du nere i min vikt jue... *L* Men jag är jue ett par cm kortare än dig... Fräck header du fått till nu!

2008-08-23 @ 23:16:00
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0