Good morning Sunshines

Inatt sov jag som en prinsessa :o) 7 otroligt bra timmar blev det och jag kände mig riktig utvilad. Klokan ringe först kl 5 men bestämde mig att sova lite till för jag behövde inte åka med barnen idag . Var på löpbandet här hemma kl 6 och började jogga och ville se hur jag klarade 5 km denna morgon för jag kände att jag hade riktig bra med energi . Mer mat = mer energi och en glad Vanessa :o) Slutade med 5 km på 29 min . Dock kändes det som om mätaren på löpbandet var inte helt korrekt  eftersom när jag ökade tempot så gick mätaren exact detsamma. Men skit samma jag klarade dagens mål. Cradio var idag 60 min och imorgon är det cardio fritt :o) Lyx va ! Isay because i'm worth it !

Åt min gröt med sälskap av min dotter och det var en härligt och intressant morgon stund . Min fjortis kan verkligen ge mamma sin härliga morgon shockar :o) Idag kom det "mamma, jag skulle vilja raka benen " hmmmmm min gröt satt nästan i halsen på mig " men då kommer det bara att växa ut mer ju " svarade jag . " Men dom är så långa ju , och vi kan annars vaxa" sade hon . Nikan förstå vad som pågick i min skalle och fick hålla mig . " Nä jessica dom är så ljusa så det gör inget. Du vill inte ha för mycket hår så tidigt på benen låt det vara istället " svarade jag och det tydligen räkte denna gång .phuuuu.

Väkte min boys och fixade en härlig frukost till alla :o) och sedan körde David iväg dom. Idag är det bröst och axlar och vi får tyvärr se vart vi ska träna för trafiken har börjat ordentligt nu efter alla har kommit hem från sina semester och skol året har börjat .

Idag är det diet dag 148 :o) och det är 14 veckor kvar . Tiden går fort nu tycker jag och det är också nog tack vare att jag har mycket att göra på jobbet med målnings säsongen och förberedelder inför vintern.

Lönen kom idag och mina bills är redan betalda :o) vad ska ni belöna er själva med månadens lön för att ni jobbade så bra? Jag kommer nog kolla efter ett par tävlings skor. David fick nya T-shirts och linnen och Neo och martin fik nya skor . Måste bara köpa Jessica buskort och nya skor till henne med:o)

Vill skicka en bamse kram till alla som läser min blogg

Kommentarer
Postat av: Th

vad jobbar du med?

2008-08-25 @ 09:36:30
Postat av: Vanessa

Jag har eget företag inom tak branchen www.dmtak.com

kör den med min man och hans syster.

2008-08-25 @ 10:12:55
Postat av: y

ha en bra dag!

2008-08-25 @ 10:31:00
URL: http://yaldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0