Godmorgon

Härligt väder ute och jag sitter här i köket och ska strax njuta av en underbar frukost . Sedans ska jag ladda för benträning. Fyyyy mina ben gråter av bara tanken . Blir att gå på känn men ge allt såklart.

Igår så kom Andreas och mina man hem till en hav av bullar ;o) vi fikade eller jag drack cola light oh dom tog varsin protein drink och bullar samt lite funlight . Gott var det tydligen. Andy fick en påse med sig hem. Vet inte vad som flög i mig men jag bakade skit mycket för jag var ensam med min dotter. Mysigt var det och dottern njöt av bullar :o)

Irriterande att på lördagar så kan man inte sova närman får sova ut . På vardagarna vill man sova länge då man inte får det är skumt att kroppen reagerar så .

Är det någon som ska till Stockholm Inkbash idag? Ben kommer Gadda sig kl 18 så det ska bli skoj .

Nä dags att fylla magen :o) see ya all later folks .

kram

Kommentarer
Postat av: Andy

Ja du Vanessa, du är ju helt fantastisk. 4 barn (ink David), värsta hemma frugan, jobbar hela dagarna, tränar och står i.... så måste jag säga. Jag har nog aldrig varit så imponerad av någon som går på diet.



Ok, att jag och David kom hem till ett bullhav igår, kan klassas som en muta. Men jag skulle tycka precis samma sak i alla fall.

Men nu ska jag inte boosta dig mer, utan äta upp resten av dina gifflar du bakat :)



Ska bli skoj att ses ikväll!

2008-08-30 @ 10:14:59
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/andreaz/
Postat av: Tess

Japp det ska jag =)

2008-08-30 @ 11:02:48
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: irmeli

hej



ligger här i sviterna efter en operation och läsaer din blogg, it hurts att jag inte får träna styrketräning på tre veckor:( man får ju sån inspiration på denna webadress!

kram

2008-08-30 @ 12:10:25
URL: http://irrmeli.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kör hårt på benträningen gumman själv ska jag snart ner o dra av ett jävulskt intervallpass hehe.. Ha en bra dag o häsla David



KRAM

2008-08-31 @ 14:55:33
URL: http://www.johannaheide.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0