Det går bra nu

Jag är så nöjd över hur bra saker och ting i mitt liv går nu . Det enda som kanske kunde vara lite bättre är tid med vänner oftare men det kommer bli bättre snart. Just nu är vi mitt i högsäsong med företaget så vi fokuserar mest på det.  Och det är hög tryck den här året verkligen . Min man gör otroligt bra ifrån sig för att avlasta mig nu under diet och det är jag tacksam för .

Jag vet vilka riktiga vänner jag har och är nöjd med dom . Jag har sett folk förändra under den senaste tiden och det är en del av livet helt enkelt. Även om jag  dietar så är jag ändå mig själv och kommer alltid vara true to myself för ändrar du på det så kan saker och ting hända.

Första skol veckan är över och barnen verkar ha kommit in dom vanliga rutiner igen vilket är jätte skönt . Jag har märkt idag att jag tog sov morgon att jag får mindre gjort och det är lugnare om jag gör min cardio tidigt . Det enda är att sista målet blir tidigare och då kan jag känna hunger.  Så under nästa vecka så är det helt klart tidiga morgnar som gäller för min del och gå lägga sig i tid. Jag tycker jag har en bra diet nu kommer få köra mindre cardio .

Måste välja skor till tävlingen nu snart jag har svårt att bestämma mig vad jag ska köpa. Får titta på det nu under helgen tänkte jag. Kommer också öva posering för att bara bli bättre på poserna.

Jag har cardio fritt imorgon så jag ska sova ut och sedan är tanken att vi ska ha en stor familje fukost . ag kommer få äta min diet frukot fast vi har ökat det nu men jag se mackorna kommer nog vara en challage :o) Jag har verkligen börjat gilla mer och mer att laga mat trotts att det är diet . Känns skönt och avkopplande på något konstigt sätt. Coacherna fick lite cannelloni idag får se om det är något dom gillar . Min familj älskar sånt mat plus att jag sörsöker att göra det så bra som möjligt med tanken på att det kryddas på och att jag går på känn och lukt. Får se vad dom tycker då .

Ben har nu bott här ett tag och han stor trivs verkligen han älskar matlagningen och känner sig som hemma. Dessutom har nu brorsan en kompis här hemma som är mer på hans nivå. Just nu är dom ute med en annan anställd och ska festa och försöka ragga på brudarna ;o)the wolfs are out hunting hahahah  hur som så är det grymt trevligt att ha honom här . Imorgon blir det också städning för alla här hemma.

Dagens pass gick bra och  jag körde axlar i solna med min man . Det var mycket folk och mjölksyran kom fort idag men jag höll emot och körde på . Vissa dagar svettas jag riktig mycket under en tränings pass och andra knappt någonting . Som idag inget svett tills jag satt i bilen då började jag känna hur det kom ??? skumt värre och nu sitter jag här och svettas .... inga direkt tunga vikter men jag helt klart fick Arnold pumpen :o)

En vacker bild tagen by Dessan


Den dagen vi fotograferade vi tog sjukt många bilder . Över tusen bilder så ni kan tänka er hur mycket material det finns . Båda Andreaz och Dessan gör ett grymt bra jobb som jag är otroligt tacksam över . Vi ska alla på middag snart ska bara kolla med coach hur vi ska lägga upp det.

Flera fotograferingar kommer ske snart vilket känns bra och det kommer vara olika Tema . Har fått bra respons på bilderna och det är kul när folk i USA , Italien , Tyskland, Danmark, Norge berömmer bilderna och vad jag har lyckats göra med min coach under det här korta tiden . Alltid skoj att få beröm för sin slit men jag har min man att tacka för .

Den booty bilden jag ville lägga upp är tagen av Dessan . Inget specielt man kunde ha gjort det lite annorlunda poseringen men det är ju dedicated till min man för det var ju trotts allt hans ide ;o) Eller hur Amore .


Jag minns som om det vore igår hur kallt det var , jösses va jag frös . Jag skulle vilja fotas med en annan tjej och göra riktig coola balla bilder frågan är vem . Måste tänka på vem offret kan vara *asg* Någon som vill ställa upp? ;o) don't be shy now.

Denna bild är cool och den togs av Andy


Peace Folks

Kommentarer
Postat av: Sussi

Grymt snygga bilder.

Va mycket karlar du här där hemma...

Första veckan gick jätte bra, tur de.

Har inte vägt mig, gör de om 1 v, nästa Fred.



Kramiz

2008-08-22 @ 20:26:34
Postat av: Vanessa

Tjena Tjejen

Ok bra gör så och vad tyckte du om kessela då? Har inte hört något om det. Hälsa daniela mina maskiner här hemma är INTE gamla asg Rolig hon är den tjejen . Hon och Jessica bör ha en shopping dag :o)



Ja eller hur många karlar här hemma slipper bära allt som är lite tungt maximal med vila nu asg

2008-08-22 @ 20:30:56
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Emma Sandström - Fotograf

tack för din sööta kommentar! Snygga bilder på dig också!

2008-08-22 @ 21:17:38
URL: http://puppyeye.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ha ha ha sa ju de.

Allt som är äldre än 2 år, är gammalt för henne...

Kessela, hmmm, lite tung i munnen, men de går ner.

Har provat med lite vaniljsocker oxå, fick sån bitter smak i munnen av Fun-light.

Men jag fortsätter att äta de varje kväll :)

Får i mig ca 3/4 av 250 gr.

Vägde mig idag, men de får du unte veta, jag är en tungviktare.... hahaha

Du får resultat nästa vecka :)

2008-08-22 @ 22:22:35
Postat av: Jenny

WOW!!! Jag avundas dig och samtidigt unnar dig att vara så himla vacker och inte sån himla fin form!!! Du får mig att orka lite mera med min egen träning. Mera bilder beställer jag för det motiverar oss andra :)

2008-08-23 @ 09:31:06
Postat av: Vanessa

Hej Jenny

Tack för dom fina orden, bilder kommer ....:o)

2008-08-23 @ 11:52:38
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0