Dagens träning

Kom nyss hem från skogås gym :o) Fick ändra om  schemat idag lite på grund av att  det vart lite viktiga saker att ta hand om på ett tak vi håller på lägger om ute i sundbyberg. David ringde och jag fick åka själv till gymet och han skulle komma senare . Jag promenerade till gymet med härlig musik och började med att prova på yoga idag . Gud så avkopplande det är och så skönt. Jag kände mig lugn och idag fick man lära sig lite nya övningar. Jag fick beröm för hur bra jag gjorde övningarna så jag vart riktig stolt över mig själv.

Sedan var det bara att kriga med vikter och ryggen fick sitt. Nästa vecka blir det att träna rygg först och sedan yoga och planen vär att David ska också prova. Dagen har annars gått riktig bra fick mycket gjort på jobbet.

Jag får frågan vad jag jobbar med och jag och min man har ett företag ihop . Vi renoverar yttertak och det har vi gjort sedan 2000. David sköter grabbarna och räknar på jobben skriver offeterna och jag sköter finanser marknadsföreing och försäljning. Davids syster hjälper med ekonomi också och sköter anställning biten mm så vi alla hjälps åt.



David kom hem igår med mina favorit roser och jag tog en bild av dom

visst är dom fina och gissa om jag vart happy :o)

Kolla hur glad jag är av att slippa fotograferas ute i kylan ;o)
bild tagen av Andreaz  Ni kan följa han blogg den är bra rolig .
Natti natti


Kommentarer
Postat av: dessan

aw, gulligt. du är värd det.

2008-08-27 @ 08:07:59
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: Göran Persson

Nu får du allt ge David bakläxa, rosor ska vara röda! :)



//G

2008-08-27 @ 09:50:14
Postat av: Leila

Vilken fantastiskt härlig bild! =)

2008-08-27 @ 10:25:22
URL: http://leilasvirrvarr.wordpress.com
Postat av: Vanessa

Hej Dessan

Tack gumman och shit va vi ska njuuuuuuta :o)

2008-08-27 @ 12:52:36
Postat av: Vanessa

Tja Göran

Det skulle han ha köpt om det var röda roser som skulle vara mina favorit sort men nu är det gula som är min favorit .

2008-08-27 @ 12:53:37
Postat av: Vanessa

Tja Leila

Visst är den skön :o. älskar den verkligen .

2008-08-27 @ 12:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0