Dagens pass Bröst och axlar

Wow vilken häftig pass jag ochmin man körde idag . Det vart Haninge hälsafitness för det ligger närmare där vi bor. Väll på plats var det fullt med tränings killar som antagligen ska tävla . Två i byggning och några såg det ut att vara AF killar. Men det är min gissning .

Började med lätt lutande hantel pressar värme upp med 13 kg . Sedan körde jag trippel dropp 20 kg ->15 -> 10 kg kan ni gissa hur tungt 10 kg var *asg* fyfan va det kändes skönt . Sedan körde vi lite olika bröst maskiner med drop och man fick otroligt bra kontakt . Pratade lite med Peter där också . Fick bli lite axlar också och vilken pump herregud jag såg hur mina axlar växte medans jag körde MEGA PUMP och jag var bra nöjd med min pass idag .

Väll hemma fick jag snabbt laga mat till familjen eftersom vi ska på bio och kolla på batman . Pojkarna är inte hemma så vi ska passa på att ge våran fjortis lite mer uppmärksamhet. Inte ofta man har en som man kan ge myckwet av sin tid. Tack o lov så är hon väldigt förstående om jag inte alltid orkar göra saker just nu för hon sade att hon är jätte stolt över mig och det jag har gjort hittils . Känns bra att få höra sånt .

Idag var det lövbiff som jag gjorde i en speciel sås gjort på creme fraich med pesto med soltorkade tomater, lite lök och färska tomater. Hemma gjort potatis mos och lite gurka till och dom var nöjda. det är ju helt otroligt hur jag prickar kryddningen utan att smaka !!!

Min middag åt jag upp relativ fort och jag längtar till sista målet för den är just nu en av dom bästa efter morgon gröten .
Såg att min dotter har varit i min gaderob igen för allt låg huller om buller, det är något som irriterar mig något enormt så jag fick prata med henne och sade att hon hade inte frågat. Dåsvarar min fjortis jo jag ringde dig när du tränade och lämnade ett meddelande ...hmmmm ska det räcka tycker du .-svaret blev ja för jag behöver mer linnen !!!
Ja man får bara se till att hon drar iväg och shoppar då.
Nu är det jag min cola light familjen och batman .......................vette fan om jag kommer hålla mig vaken dock...

Kommentarer
Postat av: Sussi

2008-08-11 @ 21:37:12
Postat av: y

Du har inte lust att berätta lite kort om din kost? det hade varit så intressant att höra tankesättet..

2008-08-11 @ 21:37:58
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Sussi

Tja fjortis morsan :)

Ja, de är bara att ila iväg till ett shopping center.

Ella fick handla för ett par tusen, nu vill hon inte ha mer kläder...

Men de är ju inte alla som kan de.

Tack för ditt mail, det värmde nåt otroligt mycket.

De är helt ok att du ringer till mig när du har dina gnälliga dagar, jag kan ta de.

Förstår att du har de tufft ibland, eller ofta.

Jag beundrar dig snygging.

Har en fråga, måste jag väga maten när jag börjar min diet?

Har nämligen ingen sån våg, men kan köpa om de behövs :)



Stå på dig snygging!!!!!



Kram Sussi

2008-08-11 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0