Bröst och axlar

Dagens pass gick bra och jag kan bara vara nöjd med den kontakten jag fik med bröstmuskeln . Det kändes otroligt bra och jag körde högreps för det helt enkelt kändes bäst idag. David körde bänkpress och han med körde en bra upplägg idag och gjorde bra ifrån sig.

Gymet var nästan tom och det är ovanligt för att vara måndag . Men skönt att slippa vänta på hantlar och maskiner . När min man kom hem idag fick jag buket med gula roser :o) gissa om jag vart glad . Mina absolut favorit färg på roser <3 älskar dig David .

3 olika maträtter gjordes idag . Kycklingkorv stroganoff med farska tomater i , pizza med kalkon och rullade lövbuffar med morot och rödlök i mitten  med spaghetti till . Jag hade dessa saker som absolut skulle lagas idag annars skulle det behövas slänga och det är inget jag gör med mat längre. Alla tyckte det var jätte gott så jag är glad för att få beröm med min matlagning .

Jag åter kommer igen senare med lite bilder nu ska jag till Coop och ica maxi för en mat shopping runda :o)

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej snygging! Du har fått en nominering i min blogg ;)

2008-08-25 @ 23:03:09
URL: http://blogs.fairing.se/index.php/emily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0