Bättre ben

Nu närmar det sig att ladda inför benpasset. Alla drinkar är klara och nu gäller det att ladda mentalt för det gör ont att träna ben . Speciellt när dom är trötta fortfarande . Vilade två dagar i helgen från morgon cardio men gårdagens känns i mina lår :o)

Middagen är klar redan jag passade på att laga den medans jag lagade min lunch och jag saltade min ris för mycket buhuuuuu. Men jag åt den ändå hahahha...drack sprite zero till mums . Middag för familjen blir lövbiff med potatis mos  simple idag . Imorgon får dom kyckling file med pasta och sallad dom bör vara glada för det.

Tänkte anars börja med benspark och sedan köra benpressen idag . Utfall står på schema men vi får se hur många det är på gymet. Annars får jag väll köra böj i smithen riktig djupa. :o) Hur som man vill köra en bra pass så att man kan åka hem nöjd med sig själv.

Sedan måste jag också lägga mig tidigt så att man får in sin sömn ordentligt annars blir återhämtningen inte det bästa .

vi ses later folks


Kommentarer
Postat av: Denicé

Men herregud människa vilken rygg!!! WOW!!!



Bra jobbat Vanessa!!! All creds to u girl!!!



Så fantastiskt kul att titta in här å se din grymma resultat!



Fortsätt så tjejen, du är lite av en idol nu =)

2008-08-18 @ 18:15:20
URL: http://talangjakten2008.se
Postat av: Sussi

Jätte snygga bilder!!

Jag vill se mer!!!!!!

Ha ha ha, jag garvar varje gång du skriver om Jessicas speciella beteende hon har på morgonen :)

Du har de inte lätt du.

Men sådan Mor, sådan Dotter.......





Kramiz

2008-08-18 @ 18:58:12
Postat av: Vanessa

Hej Denice

Tack så mycket tjejen :o) kul att du gillar bilderna

2008-08-18 @ 20:43:18
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Tja Sussi

Hur är läget med dig ? Det kommer mer bilder allt eftersom jag får dom .

Ja du min dotter är rätt rolig.

2008-08-18 @ 20:44:01
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0