Att sömn gör så mycket

Är helt otroligt . Jag önskar att man kunde sova så här bra varje natt . Promenaden gick bättre än jag hade trott måste jag erkänna. Yes det var jobbigt när benen kändes stela och trätta men med bra musik så gick det. Avslutade mitt pass på min cykel hemma .

Vikten var väldigt bra imorse nere på min lägsta vikt tidigare så imorgon bitti blir spännande. Idag blir det bröst och axlar och vi kommer nog hålla oss nära hem eftersom vi har en kund som ska komma och köpa lite tegel. Blir nog hanninge hälsostudio idag jag gillar det gymet jätte mycket. Kanske köper jag kort där  ;o)

Jag trivs inte när jag är gnällig alls jag personligen tycker att det är rätt jobbigt. Som tur är så är det ytterst sällan jag är det. Men idag är en kanon dag även om jag är trött . Fixade min och Davids frukost och vi åt tillsammans imorse och det är mysigt . Jag åt min gröt och han fick protein drinkt med tre smörgåsar med ost kalkon och gurka och glad blev han ;o)

Jag har inte valt färg på mina dräkter eller bikini kommer nog göra när jag ska träffa sömmerskan . Ville nämligen se lite olika tyg på plats . Har börjat titta på olika skor dock bara det är spännande och rätt kul. Men jag är mest koncentrerad att få formen bra just nu .



XOXO
Ådi





Kommentarer
Postat av: Robin

@Vanessa

Tack tack =)

Jag rekomenderar Svergies största paitballfirma och våran sponsor Hypersports. www.spelapaintball.com. Förbannat rolig upplevelse för alla!

2008-08-11 @ 13:46:41
URL: http://robinm.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag tror att mensen var en orsak till att vikten från ätardagen satt i så pass länge. Det var inte bara ätardagens "fel". Du väger dig varje dag men imorgon är det vägdag, eller? Förstår inte vad som händer imorgon.

2008-08-11 @ 13:55:48
Postat av: Vanessa

Tack Robin



Hej Olivia

Kul att du tittar in . Jo mensen har till en del sitt i allt men jag brukar inte gå upp i vikt direkt innan mens . Men självklart har det en del med vikten att göra . Oftast väger jag mit mån, tosdagar och lördag för att rapportera vikten men visst kvinna som man är väger man ibland sig oftare. Just nu ser man att det händer mer på kroppen än vågen visar vilket känns riktig kul.



Imorgon det som händer är att jag kommer nog slå rekord på morgon vikten div längsta vikt under denna diet och mer mat :o)

2008-08-11 @ 15:42:27
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0