Önskar alla en underbar Jul

God Jul !!!!
Jag har inte orkat blogga då jag har jobbat sjukt mycket. Varje morgon drar jag hemifrån kl 6,30 och är hemma oftast mellan 18,00-20,00 så det är mycket snöskottning just nu. Det var ärligt talat kris då jag tar inte vilka killar som helst heller. Nu kan jag andas ut i två dagar och sedan kommer racet fortsätta.

Hur mår jag? Ja ni jag mår rätt bra men kroppen är tung!! 100 dagar kvar innan bf och jag har nog gått upp 10 kg nu. Med alla vinter kläder på och min sorel boots är det tungt att gå i snön. Jag har på massa kläder då man fryser sjukt mycket annars. En söt röd overåll har jag med DMTAK logga på ryggen .

Min fötter och ben är det som jag klagar  mest över men som tur är så masserar min mamma mig på kvällen :o) Åh vad jag älskar när hon är här!! Då är jag hennes barn och hon tar hand om mig så underbart! När jag kommer hem så är maten lagat och jag kan bara sätta mig ner och andas ut. Så synt att vi bor i olika länder bara.

Lill killen i magen kommer heta Elias han är livlig och sparkar sin mamma rätt bra . Som tur är så sover han hhela natten fram till kl 6 :o) precis som sin mor PERFEKT!  jAG LÄNGTAR EFTER HONOM.

Återkommer senare med lite nya bilder på magen !
Önskar alla en super mysigt jul <3
kram
Vanni

Kommentarer
Postat av: Martine

Håper du får en underbar jul med familien,Vanni!:-) Klem fra Norge

2010-12-24 @ 16:43:34
Postat av: Marika. från fitnesstänk till blivande mamma!

Åh en Elias här också! :) Jag väntar också barn (v 25+2 idag) och blir det en pojk blir det en Elias här också nämligen. tycker namnet är urfint. Men vi får se vad det kan tänkas bli för kön på den lille/a :) Lycka till med resten av din graviditet!!

2011-01-13 @ 15:28:54
URL: http://marikaviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0