En vit december

Hej

Oj va jag har inte haft tid alls att blogga. Snöskottningen är nämligen igång och det är jag som sköter allt. Jag går upp 6 varje dag och är inne i stan redo att dra igång killarna kl 7 . Jag hjälper till med att stå vakt så jag står rätt så många timmar varje dag numera.  Det jobbiga är att när man kommer hem och kroppen hinner bli varmare så blir man så jäkla trött att man orkar inte ens dra till gymmet.

Och kylan är inte direkt kul. Jag har en overråll på mig som är röd så den håller mig varm det är fötterna som drabbas mest då man står ju på snö hela dagarna. Killarna får skotta trottoaren åt mig då det känns något för tungt för magen. Fick nämligen sammandragningar så jag avstår från det helt.

När jag har jobbat klart för dagen så är det matlagning som gäller !!! Det är nu jag skulle behövt ha en egen kock här hemma och en massör . Mina ben gör ont vid dagens slut då jag är tyngre nu 8kg plus  så känns det otroligt mycket i både ben och fötter. Men det är bara att härda ut då någon måste göra jobbet.


Är så glad att vi får en vit jul iår :o) känns helt underbart och min älskade mor ska komma upp från köpenhamn och fira jul med oss. Jag tok älskar när min mamma kommer för hon tar hand om mig och barnen .  Vi hjälps åt men hon avlastar mig då jag är hennes lilla flicka hahhaa.

Tänk att snart har vi tagit oss igenom 2010 och vad har man hunnit med?? Känns som det var igår vi firade nyår bara. När jag tänker efter så har jag klarat av rätt mycket detta år. Jag coachar fortfarande pojkar 03 tillsammans med min man och en till coach som heter Calle. Jag har hunnit massor på jobbet och där går det strålande bra vilket känns så skönt. Jag har hunnit bli gravid iår :o) samt hjälpa min familj med div saker.  Och det bästa av allt är att jag är snart klar men en kapitel av mitt liv som har gnagat i 3 års tid. Jag ska ärligt talat vara riktig stolt över mig själv.

Imorse när jag pratade med min mamma så nämde hon att jag tål tydligen fruktansvärt mycket stress innan det påverkar mig. Det måste ha att göra att man är egen företagare för man bär på så mycket mer ansvar och måste se till at alla anställda har jobb. Sedan att ha familj på det gör inte saken lättare heller. Eller är jag helt ute o cyklar?

Idag har jag tränat på gymmet och det var så skönt att få röra på sig måste jag säga. Även om det är tungt att träna då man flåser så pass mycket så mår man bra av att röra på mig. Promenader ute lockar inte direkt då jag är redan ute hela 8-10 timmar varje dag. Men jag måste hitta ett bra sätt att träna oftare då kroppen mår bra av det.


Vår bebis ska heta Elias <3
Idag var det fitnessfestivalen dag 2 och då tävlade alla bodyfitness tjejer . Sandra J som coachades av samma coach som jag hade Per Arne Andersson  hon kom 3a !!! Grattis Sandra!!
Lägger up min before and after


Resan var lång men värt det när man stod på scenen . Jag har lärt mig så mycket om min kropp dom senaste åren . Just nu längtar jag så mycket efter att kunna träna TUNGT igen !!!

Kommentarer
Postat av: P-A

Du var otroligt displinerad och duktig! Precis som med allt annat också.

Kramis:-)

2010-12-14 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0