Träningsvärk and i love it

Idag vaknade jag med grym mycket träningsvärk i bröst musklerna :o) Jag blir så glad när man känner träningsvärk för det är för mig ett tecken på att man verkligen har kört hårt. Mina axlar känner jag av också och det roliga är att jag måste pausa efter någon minut när jag ska lägga reklam i kuvert för jag får enorm mjölksyra i ena axel.

Hur som dagen började riktig fint med en familje frukost ( jag och barnen ) David såg ut att vara riktig trött så jag lät honom sova en stund till . Idag pratade om hur man uppför sig medans vi åt frukost  då mina två stora gillar att bråka och reta varandra. Jag personligen försöker ge dom verklighet att bråk och tjafs är ok om det sker ibland men inte dagligen . Stämningen i familjen blir bara så nere då man har 2 eller 3 sura äpplen hemma ;o) Vi får se om dom kommer att komma ihåg det man pratade om .

Jag har nu lyckats komma upp till 1000 andresser och man börjar få bättre flow på det hela så målet  om jag kan innan veckan är slut är yttligare 1000 adresser då har man verkligen gjort mycket för att det är himlans tråkigt att sitta och bara skriva in adresser . Jag som speciellt avskyr att sitta stil för mer än 30 min .

Idag åkte jag och David för att byta Jessica's Laptop och på vägen hem handlade vi lite lax då han ligger högre i fett samt att han passade på att handla diverse saker för hans ätardag . Som han skrev i sin blogg han älskar fett :o) Vi får se hur hans mage kommer palla med det som står på önskelistan . Det jag vet nu är att det kommer inte blir en "lukt fri " lördags natt *asg* Ni kan tänka er att när man dietar så äter man extreme nyttig mat .Magen är nog gladast då också . Så ni kan föreställa er när man börjar äta mjöl och mjölk produkter ...........prutt prutt tåget går ;o)

Min vännina Katarina fyller 45 år idag och jag passade på att packa in hennes paket imorse och fixade min chokladbollar gjorda på havregryn chokladprotein och kessela och idag lade jag till små hackade nötter och hon älskr dessa choklad bollar. Personalen hade lagt upp en fin skylt i entren på förskolan .

Kattis blev glad för hennes packet :o)

Kassa mobil bilder men jag fångade en härligt moment med henne så jag är riktig glad .
Friends 4 ever eller hur gumman !!!!! grattis

Kommentarer
Postat av: Bitte

Blir glad av att läsa dina inlägg så jag tittade in här för att få lite pepp idag när jag känner mig riktigt låg. Det hjälpte litegrann, tack för det!Ska försöka rycka upp mig nu :-)

2009-01-27 @ 16:47:34
URL: http://bitte-blansch.blogspot.com
Postat av: kattis

Ha ha ha e de så man ser ut ;)

Tack min underbaraste vän jag blev så glad för dina chokladbollar ja jag älskar dom och tänk jag orkade inte äta upp alla i dag.Runda o fina....

Ja du friends 4ever you bet!!!!!! Jag finns alltid där för dig. Tack för din uppvacktning, : : :*

2009-01-27 @ 19:47:52
Postat av: Vanessa Frykman

Hej Bitte

Men va härligt att höra tjejen :o) blir glad att du kände dig peppad :o9 keep it upp tjejen nu .

kram

2009-01-27 @ 21:37:04
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Vanessa Frykman

Tja Kattis

Vad häligt att du blev mätt och inte orkade alla då har du mer till senare ju ;o) Ja runda var dom denna gång . kladdigt värre för mig hahahahha

pööööööössss

2009-01-27 @ 21:38:01
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0