Tisdag men känns som Söndag

Tycker ni inte att det känns som om det vore söndag idag och veckan börjar imorgon ? Jag tycker att det känns så och idag känner jag mig riktig rött kan jag säga , känns som om mensen är på väg nu för jag känner igen tröttheten.

Det är David 5e dietdag och han är hungrig till och med i sömnen :o) Inatt vaknar jag av att en hand slår mig i ansiktet och han i i en sur ton ber mig låta hans mat vara för det är han som går hungrig inte jag *ASG* JAJA sade jag och somnade om . Vi skrattade gott åt det imorse :o) dock . 90 min på cykel körde han och han hade en riktig fluffade frukost väntade på honom och han var så glad. Innan diet var han trött på gröt nu är det dagens bästa mål . David har det bra då j ag verkligen försöker göra hans mat gott och med variation.-

Idag städade jag medans David körde sin cardio och sedan drog vi till badet med barnen . Jag gillar inte att bada i badhus så jag tittade på bara. Jag pallar inte alla fötter och det känns bara smutsig . Något som kom efter förra året mer och mer . Havet är ok men inte badhus .


Jag kör fortfarande mkt vitaminer och så för att bli av med min förkylning . Kroppen återhämtar sig förfullt känns det som och allt håller på stabilisera sig .

Nu ska vi ladda inför en grym benpass och sedan TV kväll med mys !!!! Så här ser en hungrig ÄLG


Två trötta killar

pose


Återkommer med fler bilder ikväll !!!!

Kommentarer
Postat av: 3-barns mamma

Håller med dig ang. badhus...då är det roligare med ishallen hi hi....

Upplever du fortfarande en obehagskänsla idag när du kör bröst ex hantelpress eller så....nu efter dina inlägg.....jag upplever en viss obehagskänsla förvisso "bara" 6 veckor sen...lade 400 bakom muskel...men alltså hantelpress med 15 kg funkar knappt än...och låg på 17 vid uppvärmning innan...men jag försöker ha tålamod och vågar inte heller pressa trots obehaget.....det kommer väl en dag då man kan ta i ordentligt igen...

kram på dig...

2009-01-06 @ 18:17:27
Postat av: Jessica

Hej! Självklart, då antar jag det är ok att jag länkar din? :) Stal lite recept från dig igår, hoppas det var ok!

2009-01-06 @ 23:16:40
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0