Sicko numero uno

Ja då var man sjuk , ja jag känner mig otroligt förkyld och svag så jag ger upp . Vilade idag från träningen men inte från alla sysslorna här hemma. Medans min man tränade i 2 timmar  var jag i köket och lagade två fiskgratänger, lasagna, spaghetti , samt att jag gjorde pannkakor :o) är jag duktig eller vad. Jag försöker att göra Davids mat så gott det bara går så jag använder fantasin förfullt nu .

Jag hoppas att bli bra fort men ska helt klart inte stressa kroppen alls . Den fik nog med stress under diet och den får ju stress dagligen på gymet *hehe* nu har jag lovat mig själv vila och det är inte lätt alls . Det kliar i hela kroppen ju redan .

Pratade med STYRKADIREKT och om 2-3 veckor kommer hypro i vanilj smak och den är ett måste att ha i din kök . Perfekt till pannkakor och äppelpaj . Den är inte dyr heller tror den ligger på 149 kr för en refill påse . Hur som det är den protein jag har kört med själv under slutet av dieten och nu i efterhand. Har både till frukost och kvällsmål .

En kompis till mig som är frisör på Locals-Only.se erbjöd sig att fixa håret när det är tävlings dags och om jag ska fotograferas igen :o) Salongen är inte den typen av salong man är van vid . Här är det lite mer punk style , be your self attetyd men med mycket hög standard!!!! Så Tack Krille !!!!

Imorgon får Vanni Paket ;o) yippi yeah !!!!! Jag gillar mest att ge paket men nu har jag köpt något som jag ser fram emot .

Nä dags att VILA på riktig !!!!

Kommentarer
Postat av: karen :-D

hei hei :-) hvem sydde dine drakter til lucia? de var grymt snygga :-D (og du) ;-)

kramis

2009-01-08 @ 00:35:13
URL: http://karensvendsen.blogspot.com
Postat av: Zandra.....

Ett stort krya på dig till dug under dagen.....

Varmka kläder, te, vila och SLAPPA!!!!



Försök att ha en bra dag!

2009-01-08 @ 05:07:16
Postat av: Robin

Hejsan=)

Tack för kommentaren och jo att bli pappa var större och roligare än något jag tidigare uplevt=)

Jag har slarvat med mina filmer sedan jul men jag har planerat att framöver sätta ihop en film med BF. Kommer givetvis att ha dig i åtanke så du syns lite extra;)

2009-01-08 @ 07:01:13
URL: http://www.metrobloggen.se/robinforlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0