Nästa vecka

Ska jag börja med en produkt från Allstars som heter Zell tech . Jag tycker det är spännande att testa lite olika produkter
Just nu kör jag Kreatin och Beta Alanin
ß-alanin ökar din förmåga att träna hårdare och längre vid höga belastningar. Genom att öka muskelns buffertförmåga blir muskeln mindre känslig för den försurning som uppstår vid anaerobt arbete och du kan prestera bättre.
Det tycker jag stämmer så jag kan rekommendera den här produkten . Finns också på Styrkadirekt  Hemsida

Så nästa vecka så skippar jag creatin för det finns blandat i zelltech

ll-Stars Zell Tech GS har utvecklats enligt de senaste medicinska forskningssresultaten avseende kreatin-transportsystem. De aktiva substanserna i Zell Tech GS är som följer:

 

  • Högmolekular Majsstärkelse
  • D-Glucose-Monohydrat + Maltobiose
  • Creatin Monohydrat
  • 4-Hydroxyisoleucin
  • Taurin
  • Chrom
  • Kalium, Magnesium, Calcium, Phosphor och Natrium

Fördelar med ZELL TECH GS (Glycogen syntese maximizer)

  • Mest effektiv kreatin-transportmatrix
  • Massatillväxt av 4-7 Kilo inom bara 4 veckor
  • Drastisk styrkeökning vid massa-övningar
  • Styrketillväxt av 15-25% inom 4 veckor är vanligt
  • bra löslighet och riktigt god smak
Detta kommer bli spännande folks :o) jag lovar att uppdatera men nästa vecka efter onsdag då kör jag nog igång med zelltech .




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!



Tänkte mest fråga om man hade kunnat veta vilket kaloriintag per dag då låg på under dieten?



Tack för en kanonblogg!

2009-01-21 @ 21:17:34
Postat av: Vanessa Frykman

japp mellan 13-1800 kcal det varierade en hel del . har också varit så lågt som 1100 .

2009-01-22 @ 14:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0