I feel good with myself

Vaknade imorse och kände mig lite små trött men det var inga problem med att stiga upp . Väkte barnen och bad dom klä på sig , Martin var redan påklädd och kollade på barnprogram . Jag undrar vilken tid han vaknade :o) han komemr säkert vara riktig trött ikväll . Neo får man tjata lite på för han vill gärna ha service som att man klär på honom dock är det mer än högtid att han klarar detta själv då han ska börja i skolan till hösten . 3e barnet och litet bortskämd måste jag erkänna. En sladdis får rätt mycket uppmärksamhet då mina två andra barn ville leka med honom och passa honom så det har bara fortsatt. Men nu är det nya tider .

Sitter här nu på kontoret riktig nöjd med dagens produktion hittils och det känns så bra när det mesta flyter på. Idag har jag bokat 3 möten och  en 4e är på gång så nu börjar det lossna och det känns så bra . Där ser man viktigheten med marknadsföring .

Jag har fattat ett beslut vad gäller träningen coh det är att njuta av den när det går så bra som det gör nu . Skulle det kännas lite motigt då vilar jag den dagen . Tycker att det kan funka riktig bra på det här viset.

Nu gäller det att ladda inför en grym pass med David :o) Vi hörs senare !!!
Glöm inte att le och skratta minst 4 gånger om dagen hoppas den här hjälper på traven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0